Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@00:57:22 GMT

مردم حاضر به تخلیه شهر رفیع نیستند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۷۴۳

مردم حاضر به تخلیه شهر رفیع نیستند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل قضایی شهردار رفیع با اشاره به تشکیل کمیته‌های مردمی برای تخلیه شهر گفت: کمیته‌های مردمی از صبح امروز برای تخلیه شهر تشکیل شده، اما مردم همچنان حاضر به تخلیه شهر نیستند.

وی با بیان اینکه تا جایی که بتوانیم مردم را برای تخلیه شهر متقاعد می‌کنیم، افزود: مردم با مشاهده عدم‌تغییر در دبی آب رودخانه و پایداری سیل بند‌ها در برابر تخلیه مقاومت کرده و احتمال خطر را جدی نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رفیع در ادامه با اعلام اینکه تاکنون از سوی فرمانداری هویزه برنامه‌ای برای جابه‌جایی مردم به مکانی خارج از شهر اعلام نشده، گفت: سازمان آب و برق تاکنون هیچ اطلاعی از میزان آبی که به‌سوی شهر رفیع می‌آید را به ما نداده و ما نمی‌دانیم باید خود را برای افزایش چه مقدار آب در رودخانه آماده کنیم.

قضایی تصریح کرد: در حال حاضر ماشین‌آلات شهرداری جوابگوی انتقال مردم به خارج از شهر نیست و در این مورد سایر ارگان‌های دولتی و نظامی نیز باید ورود کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهر رفیع تخلیه سیل آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم