Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فرانسه برای پنجمین بار در ماههای اخیر شب گذشته شاهد یک انفجار مهیب دیگر در پاریس بود که تداوم این انفجارها می تواند یک موج نگرانی را در بین مردم این کشور به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایرنا، منطقه نوزدهم پاریس شب گذشته شاهد یک انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی 'مدرن' بود؛ به گونه ای که طبقات دوم تا پنجم این ساختمان را درگیر خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رسانه های فرانسوی، به گفته 'گابریل پلوس' سخنگوی آتش نشانی این انفجار که در حوالی ساعت 21 به وقت محلی رخ داد ، تلفات جانی به دنبال نداشت و تنها یک نفر را به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی راهی بیمارستان کرد.
به دنبال این انفجار که در بلوار مک دونالد رخ داد، حدود 60آتش نشان برای مهار آتش به محل اعزام شدند که هم اینک آتش مهار شده است.
به گفته سخنگوی آتش نشانی، به دنبال وقوع این حادثه ساکنان این ساختمان به خارج از آن منتقل و تخلیه شدند که طبق ارزیابی های اولیه هیچ گونه تلفات جانی اعم از کشته و زخمی در این حادثه گزارش نشده است.
علت این حادثه هنوز مشخص نشده است و ارزیابی ها در این باره در دست انجام است اما با این حال، سخنگوی آتش نشانی، وجود کپسول‌های گاز و یا استفاده از کباب ‌پز را عامل احتمالی انفجار اعلام کرده است.
وقوع حوادثی اینچنینی در طول سه ماه گذشته برای پنجمین بار و البته در مناطق مختلف فرانسه رخ می دهد.
به گزارش ایرنا، پس از انفجار مهیب سه کپسول گاز در پشت بام کتابخانه دانشگاهی در شهر لیون فرانسه که بر اثر آن سه نفر مجروح شدند، بر اثر وقوع انفجار در یک نانوایی در منطقه هشتم این شهر علاوه بر کشته شدن یک مادر و کودک، چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.
در حادثه ای مشابه نیز در روز بیست و هفتم دی ماه به دلیل نشت گاز در یک نانوایی در پاریس چهار نفر کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند.
همچنین در بامداد شانزدهم بهمن امسال، بر اثر آتش سوزی در یک ساختمان هشت طبقه در منطقه شانزدهم پاریس دستکم 10 نفر کشته و بیش از 30نفر از جمله تعدادی آتش نشان زخمی شدند؛ در جریان این حادثه یک زن بازداشت شد.

**کشف جسد نیمه سوخته نوجوان 19 ساله در گرنوبل فرانسه
همچنین پایگاه خبری 'فرانس بلو' روز یکشنبه از کشف جسد نیمه سوخته یک نوجوان در آپارتمانی آتش گرفته در 'گرنوبل'(ایزر) فرانسه خبر داد.
به نوشته این پایگاه خبری، آثار جراحت های موجود بر بدن این نوجوان نشان می دهد که وی پیش از آتش سوزی که در روز جمعه گذشته رخ داده، متحمل اعمال خشونت شده است.
پس از کشف جسد نیمه سوخته این نوجوان، تحقیقات توسط پلیس قضایی آغاز شده که حاکی از قتل است.
پلیس آثاری از خون را به ویژه در اتاق اصلی و بر روی تشک کشف کرده که نشان می دهد مقتول پیش از سوختگی با ضربات چاقو از پا در آمده است.
اروپام**6984** 1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث فرانسه انفجارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز