Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@15:01:22 GMT

استانداری تهران معین استان خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۸۴۸

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری تهران، محسنی بند پی استاندار تهران با این دستور، امکانات مختلف در حوزه‌های فنی، لجستیکی و تخصصی از استان تهران عازم یاری‌رسانی به مناطق سیل‌زده در خوزستان شد.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در نشست مشترک با ستاد مدیریت‌بحران استان‌خوزستان گفت: تدابیر اتخاذ شده در استان خوزستان با توجه به بارش های اخیر جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده افزود:  استانداری تهران آمادگی هرگونه همکاری در استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان را دارد.

وی گفت: در حال حاضر شرکت آبفای استان تهران در شهرستان های سوسنگرد و دشت آزادگان مستقر هستند.

تقی زاده تاکید کرد: ادوات و ماشین آلات سنگین اعزامی استان تهران تاکنون وارد مناطق سیل زده استان خوزستان شده اند و در صورت لزوم تمامی امکانات استان تهران را برای امداد رسانی بسیج خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران استان خوزستان استانداری تهران معاون وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان خبر داد. 

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان  خوزستان و فردا احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: در دیگر مناطق استان خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست. روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه‌زاری ادامه داد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد. از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. 
تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۸.۳ و ۲۱.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز