Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان مجموعه ورزشی آزادی با تصمیماتی که در این چند وقت اخیر گرفتند باعث دلخوری بسیاری از اهالی ورزش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته بود که مسئولان مجموعه ورزشی آزادی، استخر شنای این مجموعه را از فدراسیون شنا گرفتند تا این فدراسیون تنها استخر خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که می‌تواند عمده فعالیت‌های فدراسیون شنا را مختل کند و دست و پای مسئولان این فدراسیون در اجرای برنامه‌های خود بسته شود. حالا دیگر ملی‌پوشان شنای ایران نمی‌توانند در یک استخر استاندارد تمرین کنند و این موضوع می‌تواند یک اتفاق تلخ برای ورزش کشور باشد.

از طرف دیگر محمد بنا در گفت‌وگویی که با میزان داشت عنوان کرد که مسئولان مجموعه ورزشی آزادی اجازه دویدن فرنگی‌کاران ملی‌پوش را در پیست زمین شماره دو این مجموعه ندادند. رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی هم چندی پیش در مصاحبه‌ای به کنایه گفت که تا چند وقت دیگر هم باید برای راه رفتن پول داده شود چرا که مسئولان آزادی برای دویدن فرنگی‌کاران درخواست پول کرده بودند.

سجاد گنج‌زاده هم یکی دیگر از ورزشکارانی است که سابقه قهرمانی جهان را دارد اما به وی نیز اجازه نداده بودند در پیست زمین شماره دو آزادی بدود. او در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد اظهار داشت که برخورد بی‌ادبانه و زشتی با وی صورت گرفته و در نهایت نیز این قهرمان باسابقه کاراته ایران و جهان را از پیست بیرون کردند.

این که ورزشکاران ملی کشور نتوانند از امکانات مجموعه ورزشی آزادی استفاده کنند یک اتفاق دردناک برای ورزش کشور است. در کشورهای دیگر با ورزشکاران‌ خود رفتاری محترمانه دارند اما در ایران برخی مسئولان که به نظر می‌رسد با ورزش غریبه هستند تصمیماتی اتخاذ می‌کنند که تنها دلخوری و دلسردی ورزشکاران را به دنبال دارد.

این اتفاقات باعث شده تا ورزش کشور با حواشی متعددی روبرو شود و اگر فکری به حال آن نشود این حواشی در آینده بیشتر هم خواهد شد. به همین دلیل انتظار می‌رود وزیر ورزش با ورود قاطع خود به این موضوع، اجازه ندهد مسئولان ورزشگاه آزادی اینگونه با قهرمانان کشور رفتار کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجموعه ورزشی آزادی محمد بنا فدراسیون شنا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم