Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:26:40 GMT

استانداری تهران معین استان خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۲۰۲۸

استانداری تهران معین استان خوزستان شد

با دستور وزیر کشور، استان تهران به‌عنوان استان معین استان خوزستان تعیین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری تهران، محسنی بند پی استاندار تهران با این دستور، امکانات مختلف در حوزه‌های فنی، لجستیکی و تخصصی از استان تهران عازم یاری‌رسانی به مناطق سیل‌زده در خوزستان شد.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در نشست مشترک با ستاد مدیریت‌بحران استان‌خوزستان گفت: تدابیر اتخاذ شده در استان خوزستان با توجه به بارش های اخیر جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده افزود:  استانداری تهران آمادگی هرگونه همکاری در استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان را دارد.

وی گفت: در حال حاضر شرکت آبفای استان تهران در شهرستان های سوسنگرد و دشت آزادگان مستقر هستند.

تقی زاده تاکید کرد: ادوات و ماشین آلات سنگین اعزامی استان تهران تاکنون وارد مناطق سیل زده استان خوزستان شده اند و در صورت لزوم تمامی امکانات استان تهران را برای امداد رسانی بسیج خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان تهران استان خوزستان استانداری تهران سیل وزیر کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر داریم دو شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری گاز وصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، احمد فعله‌گری در جمع خبرنگاران استان با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر مناطق روستایی مرزی و کوخ‌نشین استان اظهار کرد: به‌رغم سختی مسیر و کوهستانی بودن استان، کار گازرسانی به روستاها انجام شد.

وی در مورد کل تعهدات سال ۱۴۰۲ در بخش‌های مختلف، افزود: در سال گذشته کل تعهدات اشتراک پذیری ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد بوده که با بررسی عملکرد در سال گذشته و تا پایان اسفند ماه مازاد بر سقف تعهدات، اشتراک پذیری شهری و روستایی صورت گرفته است‌.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۲۳ هزار و ۱۱۶ اشتراک پذیری جدید انجام شد که درصد پیشرفت در این بخش ۱۲۸ درصد و بیش از ۴۱۴ کیلومتر شبکه‌گذاری در بخش پروژه‌های شهری و روستایی انجام شده که این میزان بدون افزایش و عدول از سقف بودجه مصوب عمرانی انجام شده است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند سه میلیارد و ۶۹۶ میلیون مترمکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر این استان دارای ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی است که ۴۵۰ هزار و ۹۹۷ مشترک شهری و ۱۷۶ هزار و ۵۵۶ مورد روستایی و ۲ هزار و ۷۳۹ مشترک صنعتی است.

وی با بیان اینکه جمعیت استان کردستان بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از این عامل انرژی، هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: از تعداد علمک‌های نصب شده در استان، ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهرها و ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستاها و ۱۵۱۳ علمک برای واحدهای تولیدی و صنعتی نصب شده است.

فعله‌گری ادامه داد: میزان شبکه‌گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر است که بیشتر این شبکه‌گذاری‌ها در روستاهای استان اجرا شده است.

وی افزود: ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستاها و سه هزار و ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهرها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحدهای تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

وی در مورد عملکرد شرکت گاز استان کردستان در بخش نصب انشعابات در سال ۱۴۰۲ نیز عنوان کرد: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب پنج هزار علمک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب هفت هزار و ۷۷۶ علمک عملاً پیشرفت ۱۵۶ درصدی داشت و در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار مترمکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در مورد اهداف سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که سال جدید را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری فرمودند و در راستای تحقق بخشیدن شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان کردستان را در دستور کار داریم.

فعله‌گری تاکید کرد: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر داریم دو شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری گاز وصل کنیم.

کد خبر 751264

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب