Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو منتقد انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که بارها انتقادات تندی را به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن مردم نهاد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مطرح کرده بود، با حکم عباس تابش معاون وزیر صمت برکنار شد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با حکم رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عضو منتقد انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان  برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد محمدی  مدیرکل سابق  تعزیرات استان تهران که از سوی رئیس سابق سازمان حمایت، به عنوان عضو انتصابی در انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزیده شده بود از زمان انتصاب خود بارها در باره عملکرد مسولان تنظیم بازار و سازمان حمایت انتقاداتی را در رسانه‌ها مطرح می‌کرد، با حکم عباس تابش معاون وزیر صمت، برکنار شد.

به گزارش تسنیم، برگزاری همایش‌های تشریفاتی و نمایشی که در قالب رعایت حقوق مصرف کنندگان و رضایت مندی مشتری برگزار می‌شود، از جمله موضوعاتی بود که انتقادات زیادی را علیه سازمان حمایت و انجمن ملی در جامعه به دنبال داشت و نهایتاً باعث ملغی شدن برگزاری این همایش شد.

دادستان تهران: سراغ پشت‌پرده‌های فروش ارز هم می‌رویم/ برخی محتکران رانت‌ اطلاعاتی دارند/ سازمان حمایت به وظایفش عمل نمی‌کندگرانی‌ جولان می‌دهد؛ سازمان حمایت سرگرم برگزاری همایش میلیاردیمردم در صف مرغ و گوشت؛ تنظیم بازار و سازمان حمایت در خوابافزایش 602درصدی شکایت از خودروسازان در تعزیرات/سازمان حمایت از تخلفات خودروسازها شکایت نمی‌کند

به هر حال امیدواریم سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که متاسفانه عملکرد چندان موفقی طی سال گذشته نداشت، بتواند در سال جاری و با توجه به مشکلات معیشتی مردم و مصرف‌کنندگان، به معنای واقعی، حامی مردم باشند.

انتهای پیام/

R34343/P1012122/S7,78/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حمایت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حمایت سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند