Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی جامعه هدف عنوان کرد و گفت: تلاش برای ارتقاء خدمات توانمندسازی به جامعه هدف متناسب با شعار سال و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی بوده و باید فعالیت‌ها در این بخش با رویکرد جهادی و اقدام و عمل انقلابی در همه بخش‌ها در سال جدید توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه شناخت مزیت‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه برای داشتن نقشه راه مناسب در حوزه توانمندسازی جامعه هدف از الزامات موجود در این بخش است، افزود: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در این بخش در سال جدید بسترسازی مناسب برای توانمندی و استقلال معیشتی و اقتصادی جامعه هدف با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و اولویت‌های مناطق مختلف است.

صفری با اشاره به اینکه دشمن با به راه‌اندازی جنگ اقتصادی سعی در ایجاد و تزریق یاس و نا امیدی در جامعه را دارد، ادامه داد: تلاش جهادی برای ارتقاء اعتماد خیران به کارکرد‌های این نهاد از طریق فعالیت مؤثر و کار مفید در حوزه محرومیت‌زدایی با ایجاد مدل‌ها و الگو‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی از وظایف مهم کارگزاران نهاد مقدس و انقلابی کمیته امداد در مقابله با نقشه دشمنان و افزایش امید در جامعه است.

وی به راهکار‌های دیگر افزایش سرمایه اجتماعی در اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از طریق کارکرد‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: رویکرد دیگر کمیته امداد استان زنجان در این بخش، بسترسازی برای توانمندی اقتصادی از طریق توانمندسازی فکری و فرهنگی و معرفت افزایی در گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد باهدف ارتقاء عزتمندی و کرامت انسانی آن‌ها است.

صفری به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان در سال جدید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های این نهاد در حوزه توانمندسازی جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با همین نگاه حجم فعالیت‌های اشتغال زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جدید نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: لازمه تحقق اهداف کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف در سال «رونق تولید» نگاه آسیب شناسانه و نوآورانه در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه هر منطقه و تبدیل آن به طرح‌های بالفعل، مولد و پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

انتهای پیام / ک


تاکید مدیرکل کمیته امداد زنجان به توانمندسازی جامعه هدف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، جمعیت بیمه شده کارگری تحت پوشش تأمین اجتماعی را 354 هزار نفر دانست و اظهار داشت: این کارگران در 23 هزار واحد کارگری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و اشتغال شده است گفت: در 2 سال گذشته افزون بر 58 هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شد که این تعداد شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 2 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 6.1 درصد اعلام و بیان کرد: میزان مشارکت اقتصادی در استان بوشهر به 41.8 درصد رسیده است که نشان از رونق این عرصه دارد.

وی رسیدگی به مطالبات کارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 هزار مورد رأی به شکایات کارگران در هیئت‌های حل اختلاف و هیئت‌های تشخیصی استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توجه به اصلاح ساختار مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه کرد: اکنون بخشی از مشاغل در استان بوشهر در این عرصه سردرگم هستند که نیاز به اصلاح ساختار مشاغل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد