Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از ادامه تجاوزات مزدوران سعودی به الحدیده و شکست سومین حمله مزدوران در نزدیکی گذرگاه علب عسیر خبر دادند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری  المسیره، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی، روز شنبه نیز به حملات خود به برخی استان های یمن ادامه دادند که طی آن خسارت هایی به اموال عمومی و خصوصی وارد شد،‌متجاوزان همچنان به نقض توافق آتش بس در الحدیده ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان صعده هم، جنگنده های ائتلاف سعودی آمریکایی، بخش مرزی باقم هدف حمله  قرار گرفت.

ارتش یمن حملات گسترده مزدوران سعودی را دفع کرد

مناطق مختلف بخش‌های باقم و رازح در مرز عربستان و یمن هم هدف حملات موشکی و توپخانه ای ارتش سعودی قرار گرفت و خسارت های سنگینی به منازل و اموال مردم وارد شد.

در الحدیده هم متجاوزان و مزدورانشان، 12 گلوله توپ به بخش التحیتا شلیک کردند و مزارع و اموال مردم را هدف قرار دادند. حریم هوایی الحدیده هم شاهد پرواز گسترده هواپیماهای جنگی و جاسوسی ائتلاف سعودی اماراتی بود تا نقض توافق استکهلم از سوی متجاوزان و مزدورانشان همچنان ادامه یابد.

جنگنده های متجاوزان، بخش مستبا در استان حجه را هم هدف حملات خود قرار دادند.

شکست سومین تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در نزدیکی گذرگاه علب

سومین تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در نزدیکی گذرگاه علب در عسیر شکست خورد. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند سومین پیشروی مزدوران ارتش سعودی در عسیر را با شکست روبرو کرده و تلفات و خسارت های سنگینی به آنها وارد کنند.یک خودروی نظامی مزدوران سعودی هم در این عملیات منهدم شد.

شلیک چهار موشک کاتیوشا به تجمعات مزدوران عربستان در عسیر  منابع یمنی از شلیک چهار موشک کاتیوشا به تجمعات و مواضع مزدوران عربستان در نزدیکی گذرگاه علب در عسیر خبر دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

تظاهرات علیه متجاوزان سعودی در استان عمران

مردم بخش‌های الجبل و عیال در استان عمران در یک تجمع اعتراض آمیز، جنایات متجاوزان و مزدورانشان علیه ملت یمن و ربودن زنان در بخش التحیتا بندر الحدیده را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که سمیر  الضیانی از مدیران این منطقه و شیوخ وبزرگان شرکت داشتند، تاکید کردند جنایت ربودن یک زن و دو دختر وی در بخش التحیتا مغایر با تمام ارزش ها و اخلاق و دین و قوانین بین المللی است و عمق پستی و رذالت ائتلاف متجاوزان و مزدورانشان و نقض قوانین بین المللی و انسانی را نشان می دهد.

مردم در این تجمع تصریح کردند این جنایات تنها سبب افزایش ایستادگی و ثبات قدم مردم در رویارویی با متجاوزان و شکست نقشه هایشان خواهد شد که سرزمین و انسان را در یمن هدف قرار داده است. شرکت کنندگان در این تجمع  اعتراضی خواستار حمایت قبایل یمنی از تقویت ایستادگی و رویارویی در برابر  متجاوزان تا تحقق پیروزی شدند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور  در آیین اختتامیه این دوره که عصر پنجم اردیبهشت‌ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت ما را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم. زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

انسیه خزعلی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجراست که یکی از آنها خانواده و فرهنگ خانواده است که با  محورهای خانواده، رسانه مد و لباس و ... طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی را به مردم ارائه دهیم.

خزعلی ادامه داد: طرح  پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه  سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط