Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:44:26 GMT

محرومیت ۴۱ وزنه‌بردار از حضور در مسابقات اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۱۵۹

محرومیت ۴۱ وزنه‌بردار از حضور در مسابقات اروپایی

۴۱ وزنه‌بردار به دلیل گزارش آژانس جهانی ضددوپینگ از حضور در مسابقات اروپایی محروم شدند.

40 وزنه‌بردار به دلیل گزارش آژانس جهانی ضددوپینگ (WADA) از حضور در مسابقات اروپایی منع شده‌اند، مسابقاتی که از روز گذشته (شنبه) در شهر باتومی گرجستان آغاز شده است. گفته می‌شود برخی از این وزنه‌برداران نمی‌دانسته‌اند که از حضور در این مسابقات محروم شده‌اند و به گرجستان سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکایت‌های زیادی هم در این زمینه مطرح شده که سیستمی که ورزشکاران باید اطلاعات خود را در آن به ثبت می‌رسانده‌اند - ADAMS (سیستم مدیریت دوپینگ) - خراب بوده و آنها نتوانسته‌اند اصلاً به آن ورود کنند.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) می‌گوید شکایات در مورد مشکلات فنی بهانه قابل‌قبولی نیست و به ورزشکاران این رشته هشدار داده اگر اطلاعات مربوط به خود را به روز نگه ندارند، ممکن است از حضور در بازی‌های المپیک 2020 محروم شود.

در ابتدا نام 401 وزنه‌بردار برای شرکت در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا به ثبت رسیده بود که در ادامه به بیش از 10 درصد از این وزنه‌برداران - 41 وزنه‌بردار از 18 کشور - گفته شد، نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در ماه‌های اخیر هم وزنه‌بردارنی را از قاره‌های آسیا و آمریکا به دلیل مشابه از حضور در مسابقات انتخابی المپیک کنار گذاشته بود.

در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در ماه نوامبر در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار شد، بیش از 70 وزنه‌بردار به دلیل عدم ثبت اطلاعات خود در پایگاه داده‌های آژانس جهانی ضددوپینگ از حضور در این مسابقات محروم کرده بود، اطلاعاتی که مورد استفاده تست‌کننده‌های نمونه دوپینگ قرار می‌گیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان