Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:52:04 GMT

بانوی تبریزی رکورد قویترین زن جهان را شکست +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۱۸۱

بانوی تبریزی رکورد قویترین زن جهان را شکست +عکس و فیلم

یک بانوی تبریزی، موفق به کشیدن تریلی ۱۲ هزار و ۲۷۰ کیلویی شد و رکورد قوی‌ترین زن جهان را شکست.

به گزارش مشرق، گیتی موسوی موفق شد یک تریلی به وزن ۱۲ هزار و ۲۷۰ کیلوگرم را به مسافت ۳۰ متر با طناب بکشد و رکورد قوی‌ترین زن جهان را بشکند.

پیش از این، یک زن استرالیایی در سال ۲۰۱۱ میلادی با کشیدن یک تریلی به وزن ۱۱ هزار و ۳۵۰ کیلوگرم، نام خود را به عنوان قوی‌ترین زن جهان، در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی ۴۳ ساله تبریزی شش ماه قبل نیز به این موفقیت دست یافته بود، اما چون فیلم این حرکتش با تلفن همراه تصویربرداری شده بود، مورد قبول واقع نشد و به او اعلام شد که باید موفقیتش از زوایای گوناگون فیلمبرداری شود و این بار این اتفاق روی داد.

برای ثبت رکورد در کتاب رکوردهای جهان (گینس)، پدیده ثبت رکوردهای جهانی به این صورت است که مستندات، اخذ و به دفتر گینس ارسال می‌شود و داوران پس از بررسی به ثبت رکورد اقدام می‌کنند و در نهایت نظر نهایی را دفتر گینس اعلام خواهد کرد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 دانلود

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل رونق تولید بانوان تریلی رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو