Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، با توجه به گذشت بیش از 20 روز از قطعی تلفن ثابت و اینترنت در شهرک‌های قدس و خرم شهر آبیک، گلایه‌های مردمی از رفع نشدن این مشکل ادامه دارد و گزارش‌های مردمی در این زمینه در فضای مجازی و حقیقی انعکاس یافته است که موضوع از رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک پیگیری شد.

یوسف پرواسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در 25 اسفند ماه سال گذشته در دو سِری و دو شب، سه دستگاه مخابراتی شهر آبیک که از قفل و حفاظت فیزیکی لازم برخوردار بوده، توسط سارقان با دستگاه هوابرش به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس ازسرقت دستگاه‌های مخابراتی، موضوع به نیروی انتظامی اطلاع داده شده و پیگیری این موضوع همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به اینکه برخی شهروندان شاهد سرقت دستگاه‌های مخابراتی در شب سرقت بوده‌اند اما به دلیل درگیر نکردن خود، موضوع را به پلیس اطلاع نداده‌اند که لازم است برخی دستگاه‌های دولتی و مردم به این مسائل اهمیت داده و همکاری لازم و بیشتری با اداره مخابرات داشته باشند تا شاهد سرقت دستگاه‌های مخابراتی نباشیم.

پرواسی اضافه کرد: طبق قولی که از مسئولان مخابرات استان قزوین داده شده، قرار است تا آخر این هفته دستگاه‌های مخابراتی که قیمت هر یک از آنها بین سه تا چهار میلیارد ریال است، خریداری شود که تلاش برای تحقق این مهم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با خرید و نصب دستگاه‌های مخابراتی جدید، به زودی مشکل قطعی تلفن ثابت شهرک‌های قدس و خرم شهر آبیک رفع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه با تعطیلات نوروزی مواجه شدیم و بسیاری از شرکت‌ها تعطیل بودند و امکان خرید دستگاه‌های مخابراتی وجود نداشت، خرید دستگاه‌ها و رفع مشکل قطعی تلفن ثابت شهرک‌های قدس و خرم شهر آبیک به تاخیر افتاده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی تلفن سرقت فضای مجازی مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است در جاده ناهارخوران واقع در شهرک آپادانا مقابل آپادانای ۱۱ شهر گرگان اقدام به نصب دکل مخابرات در داخل جنگل کرده اند. این موضوع رنجش شهروندان گرگانی را در پی داشته است و بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند تا دکل‌های مخابراتی در اطراف این جنگل قرار داده شود تا از تخریب بخشی از جنگل جلوگیری شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت شما بخیر، قرار است دکل مخابرات در داخل جنگل شهر گرگان در مقابل شهرک آپادانا قرار دهند این اتفاق موجب تخریب قسمت‌هایی از جنگل می‌شود و ما بار‌ها درخواست کردیم این پروژه را در داخل جنگل اجرا نکنند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید:

نگرانی شهروند تهرانی از برج سازی در جنب باغ گیاه شناسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد