Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:23:32 GMT

طرح دو فوريتي براي جبران خسارات سيل تهيه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۶۶۷

طرح دو فوريتي براي جبران خسارات سيل تهيه شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- عضو فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي از تهيه طرح دو فوريتي براي جبران خسارات ناشي از سيل در اين فراکسيون خبر داد و گفت: تاکنون بيش از 100 نماينده اين طرح را امضا کردند.

«فاطمه ذوالقدر» روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا اظهار داشت: اين طرح با عنوان حمايت از آسيب ديدگان از سيل و سوانح طبيعي و پيشگيري از مخاطرات طبيعي در 10 ماده از سوي فراکسيون اميد تهيه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: اين طرح دو فوريتي با هدف مديريت بحران، تخصيص بودجه و نظارت بر عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي در موضوع سيل اخير تدوين شده است.
عضو فراکسيون اميد مجلس دهم تصريح کرد: هم اکنون در حال جمع آوري امضاي اين طرح در صحن علني مجلس شوراي اسلامي هستيم و پس از جمع آوري امضا در صحن بررسي مي شود.
به گزارش ايرنا، بارش هاي سنگين از روزهاي پاياني سال گذشته منجر به وقوع سيل در 24 استان کشور شد؛ در حالي که در موج اول بارش ها، استان هاي گلستان و مازندران درگير پديده سيل شدند، در مراحل بعد استان هاي واقع در غرب و جنوب غرب کشور عمدتا فارس، لرستان و خوزستان دچار اين حادثه شدند.
اين در حالي است که با بارش هاي روزهاي اخير احتمال وقوع سيل در برخي نقاط کشور وجود دارد و مديران ذيربط با مديريت مخازن سدهاي کشور و تخليه روستاها و شهرهاي پايين دست سدها در حال مديريت بحران و به حداقل رساندن تبعات اين پديده هستند.
قرار بود امروز تعدادي از مسوولان دولتي در مجلس حضور يافته و گزارشي از آخرين وضعيت کمک رساني به اين مناطق ارائه کنند ولي به دليل سفر وزيران به مناطق سيل زده اين موضوع به جلسه ديگري موکول شد و امروز تنها نمايندگان استان هاي سيل زده گزارشي از وضعيت استان هاي خود ارائه کردند.
سيام**9121**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد