Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@20:06:06 GMT

آخرین آمار اسکان موقت فرهنگیان در تعطیلات سال نو

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۷۶۶

آخرین آمار اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۸ و تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه اعلام شد.

بر اساس آمار اعلامی معاونت توسعه پشتیبانی و مدیریت آموزش و پرورش بیش از ۱۰ میلیون نفر روز در سفرهای نوروزی توسط وزارت آموزش و پرورش اسکان موقت یافتند.

بر اساس این گزارش، یک میلیون و ۴۷هزار و ۴۹۲خانوار برابر با  ۳میلیون و ۷۷۰هزار و ۹۵۶نفر (۱۰میلیون و ۶۲۱هزار و ۱۶۳ نفر روز) از مسافران نوروزی توسط وزارت آموزش و پرورش اسکان موقت یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیشترین پذیرش به ترتیب در استان‌های اصفهان، فارس ،خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان، یزد، بوشهر، کرمان، گیلان، لرستان، قم، مازندران، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان شمالی، تهران، همدان، کهگیلویه، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه ، اردبیل، آذربایجان غربی ، گلستان، قزوین، ایلام، مرکزی، تهران،چهارمحال و بختیاری، زنجان، خراسان شمالی و البرز بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نوروز آموزش و پرورش سفرهای نوروزی وزارت آموزش و پرورش آذربایجان غربی خراسان شمالی آموزش و پرورش تعطیلات سال نو سفرهای نوروزی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان