Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:42:09 GMT

حرف مردم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۸۴۶

حرف مردم

روزنامه خراسان جنوبی در ستون حرف مردم شماره روز یکشنبه 18 فروردین برخی نظرات و مشکلات شهروندان را منعکس کرد.

ستون حرف مردم روزنامه خراسان جنوبی انعکاس دهنده صادق نظرها، انتقادها و مشکلات شماست.
* مسئولان استان توجهی به ساخت خانه در شهر و روستا و به ویژه بشرویه داشته باشند شاید از قیمت مسکن کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* مسئولان فکری برای تهیه زمین و مسکن بی خانه ها بردارند تا از بی خانمانی نجات پیدا کنیم. شب سوم سال جدید با صاحبخانه به دلیل اجاره بحث شدیدی داشتم.
* چرا شرکت اتوبوسرانی بیرجند که خدماتی است روز 13 فروردین کار نکرد؟
* منابع طبیعی بشرویه پروژه آبخیزداری را در منطقه علی آباد رقه و بالادست بند ریز اجرا کند تا اهالی روستاهای منطقه که بر اثر خشکسالی زیان دیده اند رنگ آبادانی بگیرند.
* در سفرهایی که به استان های دیگر داشتم برای بازدید از هر بنای تاریخی یا گردشگری ورودی می گرفتند اما در بیرجند برای ورود به باغ جهانی اکبریه هیچ هزینه ای در ایام عید دریافت نمی شد در حالی که همین ورودی می توانست برای نگهداری آن هزینه شود.
* زیبایی و شگفتی قلعه فورگ درمیان در مقابل برخی از قلعه های دیگر استان ها به مراتب بیشتر است اما افسوس که چندان مورد توجه مسئولان نیست.
* اقدام شهرداری بیرجند در گلکاری بولوارها و میادین شهر برای ایام عید قابل تقدیر است اما کاش به همان اندازه که به بولوار مدرس توجه شد به خیابان معلم از ابتدا تا میدان مادر هم توجه می شد.
* بسیاری از جوانان در بشرویه به دلیل گرانی زمین قدرت خرید و ساخت خانه ندارند. اگر زمین به آنان واگذار و وام ساخت در اختیارشان قرار گیرد شاید تورم مسکن در این شهر شکسته شود.
* المان ایوان روستایی در حالی در مهرشهر جانمایی شده است که میدان کنار آن جلوه خاصی ندارد.
* یکی از راه های رونق تولید در استان الزام اداره ها به تامین برخی کالاهای مورد نیاز خود از داخل استان است اما در مواردی به دلیل ضعف نظارت، برخی از آن ها خرید خود را از تولیدهای استان انجام نمی دهند.
* از آبان سال گذشته جاده های بلنجیر بر اثر سیل تخریب شده است و با وجود تاکید فرماندار خوسف به ترمیم و بازسازی مسیرهای منتهی به مجتمع بلنجیر، توجهی از طرف اداره راه و شهرسازی نشده است در حالی که سه ماه می گذرد و مخزن های آب خالی است. اگر اداره عشایری نبود شاید مشکلات رفع نمی شد و تلاش آنان قابل قدردانی است.
* کدام خدمات در اتوبوسرانی بیرجند افزایش یافته است که کرایه ها را افزایش داده اند؟ در زمستان اتوبوس هایی سیستم گرمایشی ندارد و در تابستان سرمایشی. از سویی ناوگان نیز همچنان فرسوده است.
3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه روزنامه حرف مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امشب (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره آثار و تبعات عملیات وعده صادق، گفت: ابعاد عملیات وعده صادق باید در نشست‌های مختلف، رسانه ملی، محافل علمی و پژوهشی و محافل سیاسی و امنیتی پرداخته شود.

وی تاکید کرد: وعده صادق احساس غرور ملی بود و در کشور ما حقیقتاً از نقاط عطف اجماع‌ساز همه مردم عزیز ما و همه جریان‌ها و صاحبان اندیشه و تفکر با هر سلیقه بود. این کار را همه ستودند.

رئیس جمهور تصریح کرد: پیشینه این کار به جنایت‌ها و نسل کشی و کودک کشی و جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در غزه باز می‌گردد.

وی ادامه داد: غزه حقیقتاً تابلویی است که در آن هم جلوه نورانیت، مقاومت، ایستادگی، صبر و دلدادگی به خداوند را از مردم مقاوم، مقتدر و مظلوم غزه می‌توان مشاهده کرد و هم صفحه سیاه و ظلمانی است که اوج بی‌رحمی، جنایت، نسل کشی و کودک کشی را نشان می‌دهد.

امروز حق‌خواهی را در جای جای دنیا می‌بینیم

رئیسی تاکید کرد: به نظر ما و همه کارشناسان و صاحب نظران سیاسی علی رغم گذشت ۷ ماه، پیروز این میدان مردم مقاوم فلسطین و شکست خورده آن رژیم صهیونیستی و حامیان رژیم صهیونیستی هستند.

رئیسی بیان کرد: امروز هم شاهد هستیم که حماس با انعطاف آتش بس را می‌پذیرد، اما رژیم صهیونیستی همچنان به کودک کشی و نسل کشی ادامه می‌دهد که این شرمی برای حامیان رژیم صهیونیستی است که باید جلوی همه مردم دنیا سرافکنده باشند که امروز حق‌خواهی و عدالت خواهی و حمایت از فلسطین نه فقط در دانشگاه‌ها و در غرب عالم، بلکه در جای جای دنیا امروز فریاد حق طلبی و عدالت خواهی را می‌بینیم و شاهد استیصال رژیم صهیونیستی هستیم.

شعاری که مردم ایران سر می‌دادند امروز شعار مردم خود امریکا شده است

رییسی در پاسخ به این سوال که راه حل مشکلات کشور موشک است یا مذاکره، افزود: بارها اعلام کردیم ایران برای کشورهایی که بخواهند با ما روابط خوبی داشته باشند آماده است و ما آمادگی داریم دست همه را به گرمی بفشاریم. البته دشمن همانند ۴۵ سال گذشته ایران هراسی می‌کند.

وی ادامه داد: همان شعاری که مردم ایران سر می‌دادند امروز شعار مردم خود امریکا شده است و این نشان داد موضع ایران در قبال غزه و فلسطین درست است.

رییس جمهور تصریح کرد: در دیدار با مسوولان اقلیم، آنها معتقد بودند کار شهید سلیمانی در مبارزه با داعش هیچگاه از خاطره مردم اقلیم نخواهد رفت.

ما میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم

رییسی گفت: پیام وعده صادق این است کسانی که در مقابل ایران بایستند ما هم ایستادگی خواهیم کرد. ما میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم. امریکا عهدشکنی کرده است.

وی ادامه داد: موشک جواب موشک است.

شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم

رییس جمهور با اشاره به ساخت مسکن در دولت سیزدهم، بیان کرد: ۴ میلیون مسکن نیاز کشور و تاکید قانون است. وعده‌ای را که مردم دادیم را آغاز کردیم و امروز شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم. مسکن روستایی در کشور فعال است. در حوزه مددجویان ۱۰۰ هزار مسکن تحویل آنها شده است. کارگاه‌های تولید مسکن در سراسر کشور فعال است.

وی عنوان کرد: از وعده‌های دولت که به دنبال تحقق آن هستیم، ساخت مسکن است. به خانواده‌ها و جوانان وعده می‌دهم که این کار انجام خواهد شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6099880

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس