Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی اصفهان از جمله، سپاه، ارتش، هلال احمر و غیره برای امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده اقدام کرده‌اند و مجدداً در آماده باش کامل برای اعزام نیرو‌ها و اقلام موردنیاز هستند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهاندر مورد اقدامات مدیریت بحران برای استان‌های سیل‌زده اظهار داشت: از زمانی که سیل اتفاق افتاده، استان اصفهان به چند استان کمک کرده که نیرو‌های جهادی سپاه صاحب الزمان(عج) 16 روستا را در آق‌قلا پاک‌سازی کرده‌اند و علاوه بر آن در شهرستان الیگودرز مستقر شده‌اند و به تعداد 100 نفر نیروی پشتیبانی و با تجهیزات لازم در بازگشایی معابر، پاک‌سازی روستاها و امدادرسانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان دو بالگرد را به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری برای اجرای امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز اعزام کرده، همچنین اداره راهداری استان در راستای بازگشایی معابر استان لرستان همکاری داشته که دستگاه‌های گریدر، کمرشکن، کامیون، بولدوزر و غیره را به تعداد مورد نیاز به آن مناطق ارسال کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف استان در امدادرسانی و کمک پیش‌قدم بوده‌اند گفت: شهرداری اصفهان با اعزام 70 نفر نیروی عملیاتی به استان لرستان با تجهیزات لازم از جمله موتور برق، خودروی سبک و سنگین و لباس غواصی و قایق، عملیات امدادی و پشتیبانی را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات تصریح کرد: بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی در شهرستان آق قلا و لرستان کانتینر داروخانه و دستگاه ام.آر.آی را استقرار داده‌اند و خدمت‌رسانی می‌کنند؛ جمعیت هلال احمر نیز با 50 نفر نیرو در تیم نجات و غواصی اقدامات لازم در پشتیبانی انجام داده است.

راه ارتباطی 290 روستای الیگودرز همچنان مسدود است؛ تخریب 4000 منزل مسکونیلرستان| مرگ 2 سیل‌زده الیگودرزی؛ امدادرسانی به مردم نیازمند بالگرد استآبگرفتگی نیمی از شهر الیگودرز؛ راه 290 روستا قطع‌ شد

شیشه‌فروش در ادامه افزود: بنیاد مسکن تیم‌های بازسازی خود را به استان لرستان اعزام کرده است و اکنون در منطقه حضور دارند. ارتش اصفهان با 350 نفر نیرو از گروه توپخانه 44 و 55 پشتیبانی عملیاتی و امدادرسانی را انجام و نیروی انتظامی نیز 250 نیرو در این راستا اعزام کرده است.

وی فعالیت و همکاری اکیپ‌های بهداشتی، مرکز بهداشت، شرکت آب و فاضلاب، شرکت‌های اصلاح شبکه آب آشامیدنی، توزیع برق و غیره را از دیگر دستگاه‌های امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده برشمرد و گفت: 6 هزار تخته چادر، 3 هزار تخته پتو، 3 هزار و 50 بسته جیره غذایی یک ماهه، 40 هزار قوطی کمپوت، یک دستگاه آشپزخانه سیار از جمعیت هلال احمر به خوزستان، فارس، چهار محال و بختیاری و لرستان ارسال شده است و در جلسه شورای مدیریت بحران مجدداً اعلام شد که دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر

سید محمد مهدی سجادی گفت: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته ای در کاهش آلام و مشکلات مردم عزیز و صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیلزده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران