Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: محمود فکری شاهد است، قلعه‌نویی یکی، دو بار از جیب خود به باشگاه نساجی کمک مالی کرده، ولی متاسفانه به او توهین می‌شود.

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص دیدار حواشی دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان که با تساوی صفر صفر به پایان رسید، اظهار داشت: ما به خیلی چیز‌ها در این بازی انتقاد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود ما به ورزشگاه به شدت سخت بود، چون اطراف ورزشگاه پر ازهواداران نساجی بود و به همین دلیل از نیروی انتظامی استان بابت همکاری تشکر می‌کنیم، اما ورزشگاه شهید وطنی به هیچ عنوان استاندارد‌های لازم را برای برگزاری بازی لیگ برتری ندارد.

وی افزود: در بازی با نساجی در حالی به ما یک رختکن کوچک دادند که معمولا در بازی با تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس یا استقلال هر دو رختکن در اختیار تیم میهمان قرار می‌گرفت، ولی ما با ۳۰، ۴۰ نفر وارد یک اتاق سه در چهار شدیم که به شدت شرایط را برای اعضای تیم سخت کرده بود. همین موضوع باعث شد قلعه‌نویی پیش از بازی در رختکن حاضر نشود و روی نیمکت زمین مسابقه بنشیند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: به نظرم کسانی که شروع به فحاشی کردند هواداران واقعی نساجی نبودند و شعار‌های آنها خط‌دهی شده بود. قلعه‌نویی در سال‌های اخیر کمک زیادی به نساجی کرده است و حتی هنوز هم به آنها مشاوره می‌دهد. حتی یکی، دو بار هم از جیب خود به این باشگاه کمک مالی کرده است و این موضوع را محمود فکری هم می‌تواند شهادت دهد، ولی نمی‌دانم چرا چنین برخوردی با او شد. صنیعی‌فر و حدادیان روی دوستی که با قلعه‌نویی داشتند و اصرار این مربی راهی نساجی شدند تیم را حفظ کردند، اما حالا هواداران به قلعه‌نویی توهین می‌کنند.

وی افزود: نمی‌دانم چرا باید اتفاقات این چنینی در ورزشگاه شهید وطنی به صورت خودجوش رخ دهد. قلعه‌نویی جدا از اینکه سرمربی سپاهان است سال‌ها در فوتبال ایران به عنوان بازیکن و مربی کار کرده و نباید اینطور با او برخورد شود. شنیدم که حدادیان و صنیعی‌فر بابت اتفاقات بازی از قلعه‌نویی عذرخواهی کرده‌اند، ولی امیدواریم عاملان این کار را پیدا کنند تا با آنها برخورد شود. من نه به عنوان سرپرست تیم سپاهان بلکه به عنوان یک هوادار فوتبال از فحاشی تماشاگران به قلعه‌نویی به شدت شوکه شدم وحتی این موضوع در بین دو نیمه باعث تعجب بازیکنان هم شده بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم ارزش مردم مازندران و شمال کشور این ورزشگاه نیست و مسئولان باید ورزشگاه بهتری در اختیار تیم باریشه نساجی قرار دهند. در کل به نظرم بازی خوبی بود و تیم ما استحاق پیروزی داشت، ولی نشد. البته هنوز ۶ بازی باقی مانده و ما همچنان در کورس قهرمانی حضور داریم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنیم که با جان و دل بازی‌ها را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی سپاهان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال