Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، امروز، 18 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری برای نهمین سال متوالی در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: این طرح فرهنگی از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه در ۲۴۴ بقعه متبرکه استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از مشارکت ۲۰۰ مبلغ بومی و اعزامی از قم در این طرح فرهنگی خبر داد و افزود: بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر نوروزی از بقاع متبرکه استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در چهار سطح ویژه، بقاع سطح یک، دو و سه برگزار ‌شد، گفت: ۳۰ بقعه متبرکه در سطح یک، ۸۵ بقعه متبرکه در سطح دو و ۱۲۱ بقعه در سطح سه مجری برگزاری طرح آرمش بهاری در گیلان هستند و متناسب با موقعیت جغرافیایی و امکانات سطوح مختلفی از خدمات فرهنگی، مذهبی و ... را به زائران ارائه می‌کنند.

علیزاده برپایی خیمه‌های معرفت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح دانست و افزود: ۳۱ خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه گیلان در قالب طرح آرامش بهاری برپا شده است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در خیمه‌های معرفت، تصریح کرد: مشاوره مهارت‌های فردی، ازدواج، تحکیم خانواده و تربیت فرزند با استفاده از تکنیک‌های نوین تبلیغی و گفت‌وگوهای چهره به چهره از خدمات خیمه‌های معرفت است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی مدیرکل اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان