Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقیه شجاعی ملی پوش تیم ملی پاراتیراندازی، درباره اهدا مدال خود به سیل زدگان کشور بیان کرد: پیش از اینکه در رقابت های جام جهانی امارات حاضر شوم از مردم کشورم خواستم تا برای موفقیت ما دعا کنند و با دعای خیر آنها بود که توانستم در این مسابقات مدال برنز را بدست آورم و اکنون که آنها به کمک نیاز دارند وظیفه خودم دانستم که در کنار دیگر قهرمانان کشورم به مردم سیل زده کمک کنم و این کمترین کاری بود که برای آنها انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همیشه مردم نسبت به ورزشکاران محبت داشتند و دعای خیر آنها بدرقه راه ما بوده است و امروز در قبال مردم احساس مسئولیت می کنم و به همین دلیل مدال برنز را به مردم سیل زده تقدیم کردم تا به آنها کمکی کرده باشم.

شجاعی در مورد هدف خود در رشته پاراتیراندازی عنوان کرد: بعد از رقابت های جام جهانی امارات تمریناتم را به صورت فشرده ادامه دادم تا نقاط ضعفی که در مسابقات داشتم برطرف شود و با آمادگی کامل تری در مسابقات آینده شرکت کنم و بتوانم سهمیه پارالمپیک را بدست آورم و حضور موفقی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشم.

ملی پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: از عملکردم در جام جهانی امارات ۲۰۱۹ راضی نبودم و امیدوارم با تمریناتی که انجام می دهم بتوانم نقاط قوت ام را بیشتر کنم و برای تیم ملی پاراتیراندازی و کشورم در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی رقابت های جام جهانی سیل ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات

به گزارش قدس خراسان، هاشم طلائیان هنرمند بجستانی که به دعوت کشور امارات در این رویداد شرکت کرده است دو اثر قرآنی‌اش را که در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود را با هماهنگی موزه حرم مطهر رضوی، در این نمایشگاه جهانی به معرض دید عموم هنرمندان و مردم جهان قرار داده است.

این دو اثر که ابعاد هر کدام ۸۰ در ۱۲۰ است مشتمل بر آیات شریف آیت الکرسی و سوره مبارک وضحی است.

یکی از این آثار در اوصاف شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است که طلائیان در گذشته آن را به موزه حرم مطهر اهدا کرده است.

هنرمندان خارجی با این دقت و حوصله به آثار هنرمند ایرانی، نگاه می‌کنند و این همه پیچیدگی و ظرافت و رنگ بندی برایشان جای تعجب دارد.

نکته قابل توجه اینکه آثار این هنرمند ایرانی سبب گرایش به قرآن یک هنرمند آلمانی بعد از دیدن آثار هاشم طلائیان در نمایشگاه جهانی هنر امارات شده است.

دیگر خبرها

  • هاشمی: باید به استقلال وپرسپولیس کمک کرد تا از مسیرشان دور نشوند
  • رییسی مجامع جهانی را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • رئیس جمهور مجامع جهانی و وجدان‌های بیدار بشری را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • رئیسی مجامع جهانی را به یاری غزه فراخواند
  • هروی: برگزاری مراسم تجلیل باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم