Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از سفیران کشورهای اروپایی و بخش‌های مختلف سازمان ملل که در تهران نماینده دارند روز شنبه در محل دفتر سازمان ملل در تهران گرد هم آمدند تا در مورد چگونگی حمایت بهتر از کسانی که تحت تاثیر سیل در ایران قرار گرفتند گفت‌وگو کنند.

به گزارش ایسنا، اوگوچی دانیلز نماینده برنامه توسعه سازمان ملل در ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: روز شنبه در نشستی با تعدادی از سفیران کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی از جمله سوئد، اتریش، نروژ، انگلیس، هلند و غیره و همکاران در بخش‌های دیگر سازمان ملل که در تهران نماینده دارند در مورد چگونگی حمایت از کسانی که تحت تأثیر سیل اخیر در ایران قرار گرفتند گفت‌وگو کردیم که چگونه می‌توان از آنها بهتر حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای اروپایی و نیز کشورهای مختلف دنیا در سیل اخیر با کمترین حمایت‌ها و آن هم با تأخیر به کمک مردم و دولت ایران آمدند و بعضاً تحریم‌های آمریکا علیه ایران و بسته شدن مسیرهای بانکی و مالی کمک به هلال احمر ایران بهانه این امر بوده است.

تا کنون کشورهای معدودی کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت کالا و اقلام ضروری از طریق پروازهای تجاری به ایران ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا