Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:29:30 GMT

آمادگی اعزام تیم سوم امدادرسانی به لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۴۴۷۸

آمادگی اعزام تیم سوم امدادرسانی به لرستان

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران البرز از هماهنگی با شرکت راه آهن در اعزام تیم سوم امدادرسانی به لرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم اکبرپور با عنوان اینکه تیم سوم امداد و نجات البرز آماده اعزام به استان لرستان است، گفت: در راستای امدادرسانی به مناطق سیل زده، تیم سوم در روز سه‌شنبه مورخه 20 فروردین ماه جاری به استان لرستان اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با مدیر کل بهزیستی استان البرز، کارشناس بحران بهزیستی و همچنین مدیر کل بحران استانداری، مقرر شد، تمام خودروهای آفرود و نفرات توسط قطار از استان البرز به استان لرستان منتقل و امدادرسانی انجام دهند‌. 

اکبرپور با عنوان اینکه از حضور علاقه مندان به امداد رسانی، استقبال می‌شود، اضافه کرد: اقلامی همچون بیل،چکمه، چراغ قوه، چکمه بچه گانه، لوازم بهداشتی، شیر خشک، پوشک بچه و ... مورد نیاز است که شهروندان می توانند این کمک ها را به این کمیته ارسال کنند. 

اکبرپور گفت: کمیته امداد و نجات (محب) اتومبیلرانی کارگران با همکاری اداره کل بهزیستی البرز و امداد و نجات آفرود باشگاه مقاومت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  با تمام توان خود در خدمت مردم غیور استان لرستان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز امداد و نجات بهزیستی راه آهن شیر خشک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ تیم عملیاتی این جمعیت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی‌دراز را پوشش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر عملیات غرورآفرین بازی‌دراز و بزرگداشت هفته جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: ۱۲۰ تیم از جمله ۵۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: پوشش امداد هوایی، اسکان زائران، ارائه آموزش‌های خودآگاهی، کمک‌های اولیه و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در روز نوزدهم و بیستم اردیبهشت در راستای مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته هلال‌احمر، تصریح کرد: شش پروژه از جمله پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های جوانرود، پاوه، دره شهدای ثلاث باباجانی، خسروی و ساختمان مرکز امداد ثلاث باباجانی و مرکز فیزیوتراپی شهر کنگاور نیز روز شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: ۱۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و هفت پایگاه سیار در سطح استان داریم.

کد خبر 751480

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت