Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیلوانا صلح میرزایی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۲۵ پایگاه ثابت و ۲۵ پایگاه سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی دایر شده است گفت: علاوه بر این ۹ شعبه و ۴۲ خانه هلال، کار جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان را عهده دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کمک‌های غیر نقدی ارسال شده به استان سیل زده گلستان شامل ۹ نوع مواد غذایی به تعداد ۳۶۹ عدد، ۱۰۴ بطری آب معدنی، ۷۶ ثوب لباس و یک هزار و ۱۱۱ قوطی انواع کنسرو است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در ادامه گفت: همچنین چهار نوع وسایل زیستی به تعداد ۵۲۸ عدد و ۶ نوع مواد بهداشتی به تعداد ۹۵ عدد برای سیل زدگان استان گلستان ارسال شده است.

وی بیان کرد: هفت نوع مواد بهداشتی به تعداد ۵۲۵ عدد، پنج نوع وسایل زیستی به تعداد ۲۶۳ عدد و ۱۷ نوع مواد غذایی به تعداد ۲ هزار و ۱۱ عدد و چهار نوع سایر اقلام به این مناطق ارسال شده است.

صلح میرزایی ابراز کرد: ۳۵۵ هزار عدد ظروف یکبار مصرف، ۱۲ هزار و ۳۲۰ قرص نان، چهارهزار و ۴۰۹ بطری آب معدنی، یک هزار و ۹۲۰ ثوب لباس، هفت هزار و ۱۲۱ قوطی انواع کنسرو، ۲۵۱ کیلوگرم برنج و یک هزار و ۶۹۴ عدد نوار بهداشتی ارسال یا آماده ارسال به لرستان است.

ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده از ششم فروردین امسال دایر شده است.

انتهای پیام/ ش

مردم همدان بیش از یک میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان