Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی گیران دنیا در اولین گام در شهر نورسلطان قزاقستان سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، پنج کشتی گیر برتر هر وزن (مجموعاً شش نفر) در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۹ میلادی که در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود، مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند و در مجموع ۱۰۸ نفر (در شش وزن المپیکی) در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان در گام اول سهمیه این رویداد مهم را کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین اتحادیه جهانی کشتی ۵ مسابقه گزینشی دیگر را نیز برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ که ۴۵۳ روز دیگر در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می‌شود در نظر گرفته است که شامل یک رقابت در هر قاره (رقابت‌های گزینشی قاره آسیا روزهای ۸ تا ۱۰ فروردین ماه سال ۹۹ در یکی از شهرهای "شی آن" چین، اولان باتور مغولستان یا پیونگ چانگ کره جنوبی) و رقابت‌های رقابت‌های گزینشی جهانی روزهای ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان می‌باشد.

با توجه به اعلام اتحادیه جهانی در هر وزن ۱۶ کشتی گیر مجوز حضور در بازی‌های المپیک را دارند که این نفرات از بین کشتی گیران برتر رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و پنج مسابقه گزینشی فوق انتخاب خواهند شد. مسابقات گزینشی جهانی نسبت به المپیک ریو یک مرحله کمتر شده است.

رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن روزهای ۱۲ تا ۱۸ مردادماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم