Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:11:35 GMT

پل سپاه برای سیل‌زدگان گروس صحنه به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۴۸۲۶

پل سپاه برای سیل‌زدگان گروس صحنه به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه- ایرنا- پل سوم شعبان بر روی رودخانه گاماسیاب در روستای علی‌آباد گروس شهرستان صحنه روز یکشنبه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده قرارگاه نجف و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران در آیین افتتاح این پل گفت: بعد از حادثه سیل به دستور رهبر معظم انقلاب، سپاه فعالیت‌های خود را برای کمک به سیل‌زدگان شروع کرد که یکی از این اقدام ها در استان کرمانشاه ایجاد پل بر روی رودخانه گاماسیاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: با تخریب این پل راه ارتباطی چندین روستای مجاور رودخانه گاماسیاب قطع شده بود، گروه مهندسی سپاه با تشخیص اولویت نیاز مردم این منطقه وارد میدان شد و پل سوم شعبان را در سه روز به بهره‌برداری رساند.
سردار عظیمی از همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، مردم و قشرهای گمنام از جمله رانندگان ماشین آلات سنگین و گروه های مهندسی در طول بحران سیل در استان تقدیر کرد و گفت: ما قدردان اقدام های خوب و میدانی استاندار کرمانشاه در طول سیل اخیر هستیم.
روستای علی‌آباد گروس حدود 150 نفر جمعیت دارد و در بخش مرکزی شهرستان صحنه واقع شده است.
نورالدین فرزادی، فرماندار صحنه به ایرنا گفت: بارش 125 میلیمتری باران در صحنه طی 48 ساعت، سبب سیل و تخریب 10 پل ارتباطی اصلی در این شهرستان شد.
به گفته او، در یک برآورد تخمینی، سیل و بارندگی بیش از 500 میلیارد تومان خسارت به این شهرستان وارد کرد.
پل علی آباد گروس که 25 روستای شهرستان صحنه را به هم ارتباط می داد بر اثر سیلاب هفته گذشته تخریب شد.
صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
7444/3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرستان صحنه سيل 98 خسارت سيل كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری