Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@19:00:15 GMT

بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد جان چهار بیمار را نجات داد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۴۸۸۵

بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد جان چهار بیمار را نجات داد

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در هشتصد و شصت و سومین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی این دانشگاه، بدن 'پروین نقیب' پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
براساس این گزارش، کبد این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرنیه های زنده یاد نقیب نیز برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیا (ص) مشهد و قسمتی از پوست بدن وی نیز به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) ارسال گردید.
واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
3027 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان خانواده دانشگاه علوم پزشکی عمل جراحی مرگ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار

به گزارش خبرنگارمهر، این زن جوان که اهل روستای اسفیکان بم می باشد برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود که آنجا گیر می کند.

وی افزود: از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود، تا اینکه یکی از همسایه‌های دیگر که به روی پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.

وی افزود: وقتی او را بیرون آوردیم رمقی برای حرف زدن نداشت و فقط گفت ۴ روز است اینجا گیر افتادم.

کد خبر 6093521

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان