Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:00:08 GMT

جهان از «شزم» استقبال کرد/ فروش ۴۴ میلیون دلاری در ۲ روز

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۵۲۱۳

جهان از «شزم» استقبال کرد/ فروش ۴۴ میلیون دلاری در ۲ روز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، «شزم» در ۲روز نخست اکرانش در بازار جهانی ۴۴ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم با بازی زکری لی‌وی، مارک استرانگ، جایمون هانسو و اشر انجل تنها ۲۹.۲ میلیون دلار در روز جمعه از نمایش در ۷۹ منطقه کسب کرد و در ۶۱ منطقه از این میان فیلم اول باکس آفیس شد.

در چین این فیلم روز جمعه اکران اولش را تجربه کرد و ۱۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون دلار فروش کرد و روز شنبه ۹.۸ میلیون دلار بر فروش روز قبل خود افزود.

در مکزیک نیز افتتاحیه این فیلم در روز جمعه ۱.۶ میلیون دلار فروش کرد و در بریتانیا فروش ۱.۵ میلیون دلاری را ثبت کرد.

پس از ۲ روز نمایش اکنون «شزم» ۱.۹ میلیون دلار در روسیه، ۸۴۸ هزار دلار در برزیل، ۱.۳ میلیون دلار در استرالیا، ۱.۲ میلیون دلار در کره جنوبی، ۱.۸ میلیون دلار در تایوان، ۲.۶ میلیون دلار در اندونزی و یک میلیون دلار در تایلند فروخته است.

در فرانسه نیز فروش این فیلم در همین ۲ روز ۱.۱ میلیون دلار بوده است.

«شزم» به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ و نویسندگی هنری گِیدن و دارن لمکه ساخته شده و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود.

این فیلم با هزینه‌ای بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده است.

کد خبر 4583687

منبع: مهر

کلیدواژه: ابرقهرمان باکس آفیس بازار فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • اجاره این خانه‌ها به دلار است؛ مستاجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان