Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه ها در راستای طرح تحول نظام سلامت طی 2 سال خریداری شده و 94 مرکز جامع این شهرستان هم اکنون به این سامانه هوشمند تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: برای تجهیز این مراکز به این سامانه کنترلی، یک میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه سیستم هوشمند زنجیره سرما دارای سیم کارت بوده و دمای یخچال را در طول ساعات شبانه روز کنترل می کند، اضافه کرد: اگر دمای یخچال محل واکسن ها به هر دلیلی خارج از محدوده طبیعی ( 2 - 8 ) درجه قرار گیرد، به نرم افزاری که در گوشی مسوول زنجیره سرما نصب است هشدار ارسال خواهد شد که در این هنگام علت هشدار توسط شخص مسوول پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا این دستگاه به صورت هوشمند بر روی یخچال های حاوی واکسن نصب و به صورت هوشمند کاهش یا افزایش دمای واکسن ها را به کاربران اعلام می کند.
در بوکان 62 خانه بهداشت، 16پایگاه و مرکز بهداشتی و یک واحد بیمارستانی با 230 تخت وجود دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سرما سیم کارت هوشمند سیستم زنجیره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیرو‌های مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیر‌ها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستا‌ها ادامه دارد.

خردمند اظهار کرد: باتوجه به هشدار‌های صادر شده تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدار‌ها توجه و همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: باحضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!