Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارل لیتزنبرگر سفیر ایالات متحده در باکو در پیامی ویدئویی به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس ناتو جمهوری آذربایجان را شریکی مهم و قابل اعتماد برای ناتو توصیف کرد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ترند، ارل لیتزنبرگر، سفیر امریکا در باکو در پیامی ویدئویی به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس ناتو اظهار داشت: «جمهوری آذربایجان شریکی مهم و قابل اعتماد برای ناتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر در تعهد آذربایجان به ارسال نیروی نظامی جهت تامین امنیت در افغانستان و همچنین سهم ارزشمند این کشور در مبارزه علیه تروریسم جهانی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر منعکس شده است. ما در سفارت ایالات متحده در باکو به دنبال حفظ صلح و ثبات در سراسر جهان هستیم و به دنبال راه های جدید برای مشارکت و همکاری جهت توسعه کشورهای عضو ناتو هستیم.»

R1349/P/S8,1414/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان