Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@00:25:57 GMT

امشب و فردا بارش گسترده باران در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۵۸۳۴

امشب و فردا بارش گسترده باران در مازندران

هواشناسی مازندران اعلام کرد : با توجه به پیش بینی های هواشناسی از امشب و فردا ( دوشنبه 19 فروردین ) شاهد بارش گسترده در استان خواهیم بود .

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد که امروز بارش پراکنده باران در استان ادامه دارد اما طی امشب و بویژه دوز دوشنبه با تقویت سامانه بارشی ، بارش در استان گسترده تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بارش در ارتفاعات استان از مقدار بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارش در ارتفاعات استان غالبا بصورت باران بوده و فقط ور گردنه ها و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شود.

وی جاری شدن روان آب و احتمال افزایش سطح رودخانه،رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان را از پیامدهای مورد انتظار اعلام کرد.

رضوی همچنین آسمان استان را برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه 21 و 22 فروردین نیمه ابری ،گاهی با افزایش ابر و

در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وی افزود: آسمان استان در روز  پنج‌شنبه  صاف تا نیمه ابری و برای روز جمعه صاف تا نیمه ابری ، گاهی با افزایش ابر و بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده خواهد بود .

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش برف زمین باران بارش استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی همچنان فعال است و استان اردبیل را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا فردا ادامه خواهد داشت، گفت: آسمان استان طی مدت یاد شده نیمه ابری تا ابری توأم با وزش تند باد موقتی و گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ، اصابت صاعقه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و در ارتفاعات با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با تاکید بر توجه هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از روز پنجشنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و ناپایداری‌ها عموماً با توجه به شرایط فصلی و محلی و به شکل پراکنده در بخش‌هایی از مرکز و جنوب استان رخ خواهد داد.

وی افزود: ضمناً امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته کاهش محسوسی خواهد داشت و طی دور روز آینده دمای هوا تغییرات قابل توجهی را تجربه نخواهد داشت و اما از روز جمعه دمای هوا روندی افزایشی به خود می‌گیرد.

کد خبر 6099475

دیگر خبرها

  • باد و باران در راه قزوین
  • هوای خراسان‌شمالی ۱۰ درجه خُنک‌تر می‌شود
  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • ورود سامانه بارشی به مازندران