Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:35:23 GMT

موكب‌های اربعينی فارس به ياری سيل‌زدگان بشتابند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۶۲۱۹

موكب‌های اربعينی فارس به ياری سيل‌زدگان بشتابند

به گزارش ایكنا از فارس، به دلیل بروز سیل در استان لرستان و نیاز شدید هموطنانمان به یاری و همچنین انتخاب فارس به عنوان استان معین لرستان، ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس پیامی صادر كرد.
در این پیام آمده است: «به اطلاع امت حزب‌الله و هم‌ استانی‌‌های عزیز می‌رساند در پی دعوت سردار سرلشكر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران و هماهنگی با ستاد مدیریت بحران و با عنایت به اینکه استان فارس استان معین کمک به استان لرستان بوده و اعتماد مردمی و توانمندی موکب‌های اربعین حسینی استان فارس، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با فوریت نسبت به اعزام موکب‌های برای خدمات‌رسانی به مردم غیور استان‌های لرستان اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین منظور از کلیه موکب‌داران محترم استان فارس دعوت به‌عمل می‌آید با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس و در قالب موکب‌های اربعین حسینی به ارائه خدمات میدانی اقدام کنند.
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس همچنین از عموم مردم شریف استان فارس تقاضا می‌کند کمک‌های نقدی خود را به موکب‌های اربعین حسینی استان فارس تحویل و همچنین کمک‌های غیرنقدی خود به دفاتر ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر استان فارس تحویل دهند».
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي موكب هاي اربعين ستاد بازسازي عتبات عاليات فارس سيل لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان