Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که احتمال دارد تصمیمات کنونی آمریکا پیرامون منطقه و ملت‌های آن منجر به خشونت شود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق‌ الاوسط"، صائب عریقات، دبیر سازمان آزادی‌بخش فلسطین تاکید کرد که رشد اقتصادی بدون برقراری امنیت، ثبات و صلح حاصل نمی‌شود.

عریقات در ادامه افزود: کسی که به دنبال برقراری صلح و امنیت باشد تنها گزینه پیش‌روی وی، خاتمه بخشیدن به اشغالگری اسرائیل، استقلال کشور فلسطین با پایتختی قدس شرقی در مرزهای ۱۹۶۷، حل پرونده‌های بازگشت آوارگان و آزادی اسرا و بازداشت شدگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در خصوص سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: سیاست‌های ترامپ آنچه که از سال ۱۹۴۵ در نهادها و قطعنامه‌های سازمان ملل از جمله در شورای امنیت، مجمع عمومی، منشور ملل متحد، شورای حقوق بشر و کنوانسیون چهارم ژنو بنا گشته، از بین می‌برد.

صائب عریقات همچنین گفت: ترامپ با سیاست‌هایش اعلام می‌کند آنچه که با زور و قدرت گرفته شده به زور نیز می‌شود آن را حفظ کرد.

این مسئول فلسطینی همچنین عنوان داشت: تصمیمات ترامپ پیرامون منطقه و ملت‌های آن احتمال دارد منجر به خشونت، آشوب و افراط‌ گری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمریکا ترامپ خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال تجمع مجدد هواداران مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه سوربن واقع در فرانسه، پلیس این کشور تلاش کرد با دانشجویان برخورد کرده و تجمع مسالمت آمیزشان را متفرق کند.

بر این اساس، یکی از دانشجویان حاضر در تجمع اعتراض آمیز در این باره خبر داد که پلیس تلاش کرد تا تجمع اعتراضی دانشجویان معترض در محوطه دانشگاه را برهم بزند.

خبرگزاری اسپوتنیک تصاویری را در این ارتباط به نماش درآورد که نشان دهنده خشونت به کار رفته از سوی پلیس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین است.

برخورد خشن پلیس فرانسه با دانشجویان دانشگاه سوربن که در حمایت از فلسطین چادر اعتراضی برپا کرده بودند در تصاویر ارسالی به وضوح مشخص است.

کد خبر 6092426

دیگر خبرها

  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل