Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تاخیر طولانی در آغاز جلسه علنی شورا به هیئت رییسه تذکر داد و گفت: ضرورتی نداشت اکثریت اعضای شورا در مراسم افتتاحیه پروژه ها حضور یابند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «حجت نظری» در جلسه امروز شورا با اشاره به تاخیر یک ساعت و 40 دقیقه ای جلسه امروز شورا گفت: اتفاق خوبی را شاهد نبودیم که اولین جلسه شورا در سال جدید این گونه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از مردم رأی گرفته ایم که برای بررسی مشکلات آنها تصمیم گیری کنیم نه اینکه در جلسه افتتاحیه پروژه شرکت کنیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم امسال سالی نباشد که می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. این تذکر به هیئت رییسه وارد است که اگر قرار بود جلسه امروز شورا با این تاخیر برگزار شود بهتر بود که آن را لغو کنند. مردم و خبرنگاران و کارشناسان مسخره ما نیستند.

 

نظری با بیان اینکه شهرداری تهران بیشتر مواقع برنامه هایش را همزمان با جلسات علنی شورا برگزار می کند، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که دستگاه اجرایی به دستگاه قانونگزار خط و جهت دهد.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ضرورتی نداشت این تعداد عضو شورا در مراسم افتتاحیه پروژه های شهری حضور داشته باشند، تصریح کرد: از همکاران می خواهم که به تمدید زمان جلسه رأی ندهند چرا که جلسه ای که ساعت 10 و 40 دقیقه آغاز شد و ساعت 11 هم می خواهد تمام شود، بهتر است تشکیل نشود و به نشانه اعتراض به این رفتار جلسه را راس ساعت 11 ترک می کنم.

 

در ادامه، محسن هاشمی برای تمدید یک ساعته جلسه شورا رأی گیری کرد که با رای اکثریت آرا جلسه شورا یک ساعت تمدید شد اما حجت نظری به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان خوزستان سیل خوزستان پلدختر خبرگزاری شبستان ارتش وضعیت بحرانی پلدختر حجت نظری محسن هاشمی رفسنجانی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

کد خبر 6097178

دیگر خبرها

  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا