Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهلت ارسال آثار نخستين پروژه مينياتورهاي آهنگسازان جوان ايراني به پايان رسيد و شوراي هنري اين پروژه، پس از بررسي آثار ارسالي 10 اثر برگزيده را اعلام خواهد کرد. شوراي هنري اين فستيوال به منظور کشف، معرفي و حمايت از آهنگ‌سازان جوان و نوگراي ايراني و همچنين ايجاد فرصت تعامل مستقيم آنها با نوازندگان حرفه‌‌اي و اساتيد آهنگسازي، اقدام به برگزاري پروژه «مينياتورهاي آهنگسازان جوان ايراني» در چهارمين فستيوال موسيقي معاصر تهران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين فراخوان، پذيرفته شدگان طي يک هفته آثار خود را با نظارت و مشورت اساتيد اهنگسازي و همچنين نوازندگان برجسته سازهاي بادي، جهت اجرا در چهارمين فستيوال موسيقي معاصر تهران، آماده و تکميل خواهند کرد.
درمتن اين فراخوان آمده است: «فستيوال موسيقي معاصر تهران به منظور کشف ، معرفي و حمايت از آهنگسازان جوان و نوگراي ايراني و همچنين ايجاد فرصت تعامل مستقيم آنها با نوازندگان حرفه‌اي و اساتيد آهنگسازي، اقدام به برگزاري پروژه «مينياتورهاي آهنگسازان جوان ايراني» در چهارمين فستيوال موسيقي معاصر تهران کرده است.»
فقط آهنگسازاني پذيرفته خواهند شد که از تاريخ 20 فروردين 1398 تا تاريخ 13 ارديبهشت 1398 امکان حضور فيزيکي در تهران را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، بیستمین شب موسیقی ارسباران ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

غلامحسین بنان (زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۲۹۰ و درگذشته ۸ اسفند ۱۳۶۴) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال ۱۳۰۶ تا سال ۱۳۴۷ در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6093445 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد