Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:27:02 GMT

پایانی بر قرعه‌کشی «سرویس‌های ارزش افزوده»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۶۸۲۰

پایانی بر قرعه‌کشی «سرویس‌های ارزش افزوده»

تهران- ایرنا- پیامک‌های ارزش افزوده از آن دست مباحثی هستند که هر بار از آن سخن به میان می‌آید، توجه زیادی را جلب می‌کند چون جمعیت مبتلابه آن زیاد است. در همین راستا دستورالعمل کنار گذاشتن قرعه‌کشی برای جوایز این سرویس‌ها، به شرکت‌های تجمیع‌کننده خدمات ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گسترش دامنه فعالیت سرویس‌های خدمات ارزش افزوده از دید برخی مشترکان تلفن همراه، مزاحمت به حساب می‌آید و ترجیح می‌دهند از مشارکت در آن‌ها صرف نظر کنند اما در کنار آن جذابیت‌های رقابتی وجود دارد که ممکن است شماری دیگر از مشترکان را به استفاده از این خدمات (ارزش افزوده) ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گیر و دارهمین مباحث که اغلب با آن‌ها برخورد داشته‌ایم، اخیرا مدیرکل سرویس‌های ارزش افزوده شرکت «همراه اول» در قالب توییتی اعلام کرد: «برای شفاف سازی بیشتر و رفع شبهه از خدمات ارزش افزوده، دستورالعمل عدم استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز این سرویس‌ها، امروز (هفدهم فروردین ماه) به شرکت‌ها ابلاغ شد. امیدوارم در سال جدید روند بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال را با سرعت بیشتری شاهد باشیم».
این اپراتور برای نخستین بار در حوزه ارتباطات همراه و در راستای مشتری‌مداری بیشتر، شرکت‌های تجمیع کننده خدمات طرف قراردادش را ملزم به انجام این کار کرده و امید می‌رود سایر اپراتورها نیز با اتخاذ این رویکرد به سمت شفاف‌سازی هر چه بیشتر سرویس‌های ارزش افزوده بروند.
در بخشی از ابلاغیه همراه اول به شرکت‌های تجمیع کننده خدماتش آمده است: «در راستای ارتقای کیفیت محصولات دیجیتال و افزایش کاربری سرویس‌ها به اطلاع می‌رساند اعطای هر نوع جایزه در سرویس‌های ارزش افزوده در قالب قرعه‌کشی ممنوع بوده و جوایز صرفا بر اساس فعالیت کاربران در سرویس اعلام می‌گردد.
همچنین با توجه به تعهد برخی سرویس‌ها به مشترکین مبنی بر انجام قرعه‌کشی و اعطای جایزه به مشترک برنده که قبلا در تقویم قرعه کشی‌های این اداره کل تایید و ثبت شده است، آن سرویس‌‎ها می‌توانند قرعه‌کشی خود را در سررسید مقرر انجام داده و جایزه مشخص شده را به مشترک برنده اعطا نمایند.
لذا در صورت مشاهده هر نوع تبلیغات دیجیتال تلویزیونی، محیطی و... مبنی بر قرعه‌کشی، مطابق شرایط و ضوابط با شرکت ارائه‌دهنده سرویس برخورد خواهد شد و علاوه بر قطع سرویس غیر فعال‌سازی و بستان‌کاری مشترکین جذب شده از کمپین، جریمه اعمال می‌گردد».
علمی **9207** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي همراه اول خدمات ارزش افزوده قرعه كشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود