Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@04:07:19 GMT

مراقب حساسیت های بهاری باشید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۶۸۹۲

ساعت24 -رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، شیوع حساسیت های فصلی را همراه با علائمی همچون سرماخوردگی و آنفلوانزا دانست.

 ایرج خسرونیا به حساسیت‌های فصل بهار اشاره کرد و گفت: حساسیت‌های فصلی در بهار، با علائمی همچون سرماخوردگی و آنفلوانزا خودنمایی می‌کند.

وی افزود: عطسه، سرفه، خارش، کهیر و…، از علائم اولیه سرماخوردگی در فصل بهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای آن دسته از افرادی که زمینه بیماری‌های ریوی و سابقه برونشیت و آسم دارند، این علائم با تنگی تنفس و سرفه‌های شدید همراه است.

خسرونیا با عنوان این مطلب که در فصل بهار شاهد شیوع آلرژی هستیم، ادامه داد: افرادی که دچار حساسیت هستند، می‌بایست نکات بهداشتی را بیش از دیگران رعایت کنند. بطوریکه اگر گل و گلدان در آپارتمان دارند، آنها را در فضای باز نگهداری کنند و اگر حیوان خانگی دارند، از آنها فاصله بگیرند.

وی همچنین بر دوری از برخی درختان خاص که با حساسیت‌هایی همراه است، تاکید کرد و افزود: اگر حساسیت‌ها در فصل بهار جدی بود، می‌بایست به پزشک مراجعه کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم

 دریاچه گهر با طبیعت بکر خود و آن آب زلال و شفافش، هر گردشگری را جذب خود می‌کند؛ به‌خصوص که یکی از بهترین مکان‌ها برای صید قزل‌آلا به حساب می‌آید. اگر هم به کوهنوردی علاقه‌مند هستید، امکان صعود به قله‌های اشترانکوه در اطراف دریاچه نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد تا با یک تیر دو نشان بزنید و هم از دریاچه دیدن کنید و هم یک کوهنوردی مفصل داشته باشید. از آنجا که این سفر یک نوع طبیعت‌گردی محسوب می‌شود، باید در کنار تجهیزاتی مثل لباس گرم، غذای کافی، کفش مناسب و... آمادگی بدنی چهار تا پنج ساعت پیاده‌روی را نیز داشته باشید و سفرتان را حداقل برای سه روز برنامه‌ریزی کنید تا دو روز را به رفت‌وبرگشت و رفع خستگی و یک روز را به گردش اختصاص دهید.

دریاچه گهر که به‌عنوان نگین اشترانکوه و زاگرس شناخته می‌شود، به‌خاطر نداشتن راه ماشین‌رو، تا حد زیادی بکر و دست‌نخورده باقی مانده است و به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، طبیعتی بسیار دیدنی دارد. این دریاچه به‌لطف وجود درختان تنومند بید، انواع بوته‌ها، گل‌های زیبا و... مثل یک پارک طبیعی حیرت‌انگیز است که هر طبیعت‌گردی برای دیدن آن وسوسه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم