Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@22:49:27 GMT

محموله ۱۲ تنی گوشت فاسد و غیرمجاز در مشهد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۷۵۶۵

محموله ۱۲ تنی گوشت فاسد و غیرمجاز در مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله ۱۲ تنی گوشت فاسد و غیرمجاز در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ؛ سردار محمدکاظم تقوی  اظهار داشت: با کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در زمینه بسته بندی گوشت، با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد برای بررسی پرونده داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های تجسس کلانتری شفا با هماهنگی رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی خراسان و با همکاری اکیپ کارشناسان شبکه دامپزشکی مشهد بلافاصله وارد عمل شده و کارگاه مورد نظر را بررسی کردند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: در این عملیات، 12 تن گوشت غیرمجاز و فاسد کشف و 9 نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند؛ 4 نفر دیگر نیز که با کامیون به کارگاه مراجعه کرده بودند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستور مقام قضائی محل مورد نظر پلمب شد و تحقیقات در زمینه این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی