Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@00:54:56 GMT

معرفی ظرفیت‌های اویک در حضور وزیران نفت ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۸۱۳۶

معرفی ظرفیت‌های اویک در حضور وزیران نفت ایران و عراق

ساعت24 -توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه اویک در نشستی با حضور وزیران نفت ایران و عراق معرفی و تشریح شد.

به گزارش خبرنگار شانا، ثامر غضبان، وزیر نفت عراق صبح امروز (یکشنبه، ۱۸ فروردین ماه) از شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) که از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) است، بازدید کرد و در نشستی مشترک که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و مدیران ارشد اویک برگزار شد، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا منوچهری، مدیرعامل اویک در این نشست به معرفی گروه اویک و زیرمجموعه‌های آن پرداخت و گفت: اویک از تجارب زیادی در اجرای پروژه‌های صنعت نفت در سطوح بالادست و پایین‌دست این صنعت برخوردار است و پروژه‌های متعددی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: راهبرد اویک این است که بسته‌های کاری بزرگ با مختصات مشخص برای پروژه‌های در دست اقدام تعریف و خود به عنوان GC عمل کند؛ این تجربه‌ای است که بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی آن را پیاده‌سازی می‌کنند.

وزیر نفت عراق نیز پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) و استماع توضیحات مدیران ارشد اویک، از این مجموعه به عنوان مجموعه‌ای قوی و منسجم نام برد و گفت: فعالیت شما در دوران تحریم قابل تحسین است. ما نیز در سال‌های گذشته سختی تحریم را چشیده‌ایم و از مشقت‌های کار در زمان تحریم آگاهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده، زمینه همکاری‌های بیشتر صنعت نفت ایران و عراق فراهم و پروژه‌های مشترکی با بهره‌مندی از توان شرکت‌های توانمند ایرانی از جمله اویک اجرایی شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران