Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:02:44 GMT

استقبال میعادگاه منتظران از زائران پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۸۷۳۲

استقبال میعادگاه منتظران از زائران پایان هفته

مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته بعد از تعطیلات نوروز و در روزهای منتهی به جمعه با برنامه های متنوع همچون سخنرانی، شرح صحیفه سجادیه و قرائت ادعیه توسل، کمیل و ندبه میزبان مهدی باوران می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته بعد از تعطیلات نوروز و همزمان با اعیاد ابتدای ماه شعبان المعظم در روزهای منتهی به جمعه، روز منتسب به امام عصر(عج) با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران از سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ماه با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه آغاز شده و با سخنرانی حجت الاسلام صفاری از ساعت ۲۱ ادامه می یابد.

 

زمزمه دعای پرفیض توسل با نوای حاج علی مالکی نژاد از ساعت ۲۱:۴۰ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

 

همچنین، مسجد مقدس جمکران پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ماه از ساعت ۲۱ میزبان منتظران می شود.

 

سخنرانی حجت‌الاسلام خورشیدی از ساعت ۲۱:۴۰ و زمزمه دعای پرفیض کمیل با نوای حاج سید حسین بنی فاطمی از ساعت ۲۱:۴۰ از دیگر برنامه های پیش بینی شده میعادگاه منتظران در شب جمعه است.

 

بنابر این گزارش، قرائت دعای عهد از ساعت ۶:۱۵، سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی، از ساعت ۶:۳۰ و زمزمه دعای پرفیض ندبه از ساعت ۷:۱۵ با نوای حاج ابوالفضل بختیاری از برنامه های پیش بینی شده برای صبح روز جمعه، ۲۳ فروردین ماه مهدی باوران است.

 

گفتنی است، پایان بخش برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران قرائت  زیارت آل یاسین در ساعت ۱۸:۱۵ است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان خوزستان لرستان خبرگزاری شبستان مناطق سیل زده سیل زدگان پلدختر مهدی باوران مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فرهنگ باید مردمی باشد، گفت: دولت تنها وظیفه زمینه‌سازی و راهبری را برعهده دارد و انجام امور فرهنگی باید بر عهده مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در مراسم نیمه شعبان تمام آستان‌های مقدس، نهادهای فرهنگی و امنیتی همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه کرامت آماده ایفای نقش در یک حرکت عظیم فرهنگی هستیم، مطرح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا میزبانی شایسته‌ای از زائران کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: باید بررسی شود که در پایان برنامه‌های دهه کرامت با تمام هزینه‌های انجام شده چه دستاوردی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در هزینه‌کردها باید بسیار مراقب باشیم، عنوان کرد: باید تمام تمرکز خود را به کار بگیریم که برای یک کار ثواب، فعل حرام را مرتکب نشویم.

اجاق‌نژاد با اشاره به اینکه آورده دهه کرامت مخصوصا باید برای نسل جدید باشد، خاطرنشان کرد: تنها با برگزاری جلسات و نشست‌ها نمی‌توانیم فرهنگ را درست کنیم چرا که فرهنگ یک موضوع بسیار عمیق است.

وی با بیان اینکه امور فرهنگی را باید به دست افرادی بدهیم که ذاتا فرهنگی هستند، تصریح کرد: باید نظرات این افراد فرهنگی را تجمیع کرده و در دهه کرامت به دنبال تحقق آن باشیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فرهنگ باید مردمی باشد، یادآور شد: دولت تنها وظیفه زمینه‌سازی و راهبری را بر عهده دارد و انجام امور فرهنگی باید بر عهده مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های مردمی باید مردمی اداره شود، گفت: هر فرهنگی که دولتی شود، مردم آن منطقه در پذیرش آن فرهنگ مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم