Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@10:43:12 GMT

خواهران منصوریان ازاصفهان مهاجرت کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۹۲۷۸

خواهران منصوریان ازاصفهان مهاجرت کردند

۲ تن از خواهران منصوریان ملی پوشان سرشناس تیم ملی ووشوی ایران، به زودی محل زندگی خود را از اصفهان تغییر می‌دهند. به گزارش جنوب نیوز و به نقل از تابناک ورزشی، در شرایطی که خواهران منصوریان متولد استان اصفهان و شهر سمیرم هستند و هنوز هم در این شهر زندگی می‌کنند، رییس هیات ووشوی هرمزگان اعلام کرده ۲ تن از این خواهران ووشوکار به زودی راهی بندرعباس می‌شوند و مکان زندگی خود را کاملا به این شهر منتقل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بهرمن، رییس ووشوی هرمزگان گفت: شهربانو منصوریان به‌همراه همسرش امید نوابی و خواهرش سهیلا از اردیبهشت‌ماه امسال جهت کمک به ووشوی بانوان استان به بندرعباس می‌آیند و در این شهر زندگی خواهند کرد.با این وضعیت به نظر می‌رسد شهربانو و سهیلا منصوریان از این پس تمرینات خود را در بندرعباس برگزار می‌کنند و مشخص نیست چرا تصمیم به جدایی از استان اصفهان را گرفته اند.

بهرمن در ادامه هم با ابراز خوشحالی از این اتفاق افزود: این خبر نه‌تنها برای ووشو نویدبخش است بلکه اتفاقی بزرگ در ورزش هرمزگان است. این قهرمانان در بندرعباس تمرین می‌کنند و مدال‌های آنان در رقابت‌های جهانی و آسیایی زین‌پس بنام هرمزگان ثبت خواهد شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهربانو منصوریان یکی از قهرمانانی بود که امروز در روز تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال 1402 ئیس جمهور به روی سن دعوت شد اما او که معلوم نبود از چه چیزی ناراحت است واکنش عجیبی از خود نشان داد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است