Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا حسن‌پور، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز امروز، 18 فروردین در حاشیه بازدید كمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز از مناطق سیل‌زده گفت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همه دست‌اندرکاران امروز آثاری از سیل در سطح شهر دیده نمی‌شود.
وی افزود: پس از بروز سیل و بحران‌های ناشی از آن که به دلیل حجم بالای بارندگی روی داد، مجموعه شهرداری با سرعت بالایی برای رفع آن ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن‌پور با تصریح بر اینکه ورود جدی شهرداری شیراز در مدیریت بحران کشور موجب ثبت یک رکورد شد، افزود: دروازه قرآن شیراز پس از شش ساعت به سرعت به حالت اولیه بازگشت.
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: سیل در دو منطقه سعدی و 11 شیراز موجب خسارت‌های زیادی شد و متعاقب آن کنارگذرها و زیرگذرهای منتهی به این دو منطقه مسدود شد.
وی یادآور شد: بعد از بررسی مشكلات این دو منطقه همه امكانات مدیریت شهری شیراز برای رفع خسارت‌ها به كار گرفته شد و با همراهی و همدلی توانستیم در كمترین زمان ممكن شهر را به حالت عادی برگردانیم.
حسن‌پور اضافه کرد: شهرداری تنها یكی از ١٨ دستگاه حاضر در ستاد مدیریت بحران استانداری فارس بود اما معتقد بودیم كه باید نقش اول و اساسی را ایفا كنیم.
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه حادثه تلخی در شیراز رقم خورد بود اما مجموعه شهرداری این کلانشهر بی‌نظیر عمل كرد، گفت: منتظر خدمات موتوری دستگاه‌های اجرایی نماندیم و به سرعت همه پرسنل ورود کردند.
بذرافشان، شهردار منطقه هفت شهرداری شیراز نیز گفت: در ایام نوروز اقدمات بی‌نظیری در این منطقه انجام شده بود که وقوع سیل و آثار مخرب آن موجب شد تا دیده نشوند.
وی بیان كرد: شب پیش از وقوع سیل فضایی شبیه دروازه قران در شهرک سعدی ایجاد شد و موجب برخورد چند خودرو شده بود که سه هزار نیرو را مستقر کردیم اما حجم بارندگی‌ها در روز بعد موجب بازگشت به حالت قبل شد.
قاسم مقیمی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز نیز با بیان اینکه حوادث طبیعی قابل پیش‌بینی نیست اما قابل مدیریت است از همه دست اندرکارانی که از همان ساعات اولیه برای مدیریت و کنترل حادثه ورود کردند، تقدیر کرد.
عبدالرسول همتی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در این بازدید اظهار کرد: پس از بروز سیل احتمال ورود فاضلاب به آبها وجود داشت اما به سرعت این مهم کنترل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي محمدرضا حسن پور سيل شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد