Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@23:04:10 GMT

سه‌شنبه؛ نشست مجلس با دولت درباره سیل‌های اخیر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۹۶۴۷

سه‌شنبه؛ نشست مجلس با دولت درباره سیل‌های اخیر

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مجلس و برخی از وزرای دولت برای بررسی وضعیت سیلاب‌های اخیر در کشور خبر داد و گفت: قرار بود این جلسه امروز برگزار شود، اما به دلیل اینکه برخی وزرا در مناطق سیل‌زده حضور داشتند، این جلسه لغو شد.

وی با بیان اینکه احتمالاً جلسه مذکور روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود، ادامه داد: اگر وزرای نیرو و کشور تا روز سه‌شنبه از مناطق سیل‌زده بازگردند نشست نمایندگان با این وزرا در صحن علنی پارلمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: نظر هیئت‌رئیسه مجلس بر این است جلسه با وزرای مربوطه به صورت علنی برگزار شود.


استارت مجلس برای تحقیق و تفحص از واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان

هیات تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شد.
هیات تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز یکشنبه (۱۸ فروردین ماه) در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شد.

مطابق قانون، اعضای هیات تحقیق و تفحص پانزده نفر است که پنج نفر آن از بین درخواست کنندگان و ده نفر دیگر از کمیسیون تخصصی اقتصادی انتخاب می‌شوند.

اعضای هیات تحقیق و تفحص از نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان عبارتند از:
صدیف بدری، شکور پورحسین، رضا کریمی، نصرالله پژمان‌فر، سیدحمایت میرزاده، عین‌اله شریف‌پور، زهرا سعیدی مبارکه، معصومه آقاپور، علی اکبر کریمی، سیدناصر موسوی بارگاهی، شهاب نادری، محمود بهمنی، احمد محمدی انارکی، علی اسماعیلی و محمد حسن نژاد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جلسه مجلس سیل های اخیر هیئت رئیسه مجلس جلسه مجلس و دولت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، به مناسبت هفته کارگر، نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از کارگران و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، ضمن تبریک هفته کارگر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارگری استان اظهارداشت: طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) «خداوند عمل خیر کسانی که به کارگران ظلم می کنند را از بین می‌برد و بوی بهشت را بر آنان حرام می‌کند».
 
وی در همین راستا ادامه داد: عدم پرداخت دستمزد مطابق تلاش کارگران و عدم توجه به مسئله بیمه، بهداشت و سلامت،  آموزش و ارتقاء مهارت‌ها و همچنین عدم استفاده از ابتکار عمل کارگر از مصادیق این ظلم است که اثرات سوء آن در رونق تولید مشهود خواهد بود.
 
مهران فاطمی در ادامه از فعالین عرصه کارگری از جمله خانه کارگر، شوراهای کارگری و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی برای پیگیری مطالبات کارگران و نیز از تشکل‌های صنعتی استان نظیر اتاق بازرگانی، انجمن مدیران، خانه صمت و انجمن کارفرمایان برای میزبانی این نشست تقدیر کرد.
 
وی با بیان اینکه متوسط توجه کارفرمایان استان به کارگران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: جامعه کارگری استان نیز از وفادارترین جوامع ایرانی نسبت به انقلاب بوده و در هر مقطعی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.
 
استاندار یزد هفته کارگر را فرصت مغتنمی برای بازنگری حقوق و وظایف جامعه کارگری و کارفرمایان نسبت به یکدیگر دانست و افزود: کارگران، مدیران و کارفرمایان نسبت به یکدیگر از وظایف و حقوقی برخوردارند که مبنای ارزیابی آن قانون است.
 
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به دنبال گسترده‌تر و رنگین‌تر شدن سفره کارگران باشند، گفت: با توجه به سهم ۶۰ درصدی هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد خانوار، احداث مسکن کارگری باعث جلوگیری از کوچکتر شدن سفره آنان خواهد شد.
 
فاطمی همچنین از آمادگی استان جهت واگذاری ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر زمین غیرقابل فروش به کارگران واجد الشرایط همراه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۵۵۰ میلیون تومانی با تنفس یک ساله و اقساط ۲۰ ساله به منظور ساخت خانه‌های ویلایی کارگری خبر داد.
 
استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مصوبه این نشست، تلاش خواهیم کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۴ هیچ کارگر واجد الشرایطی در استان نباشد که زمین تحویل نگرفته و یا عملیات اجرایی ساخت منزل مسکونی وی آغاز نشده باشد.

 

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند