Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:13:10 GMT

13 طرح اشتغالزایی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۹۶۵۵

13 طرح اشتغالزایی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ گلاویژ فتاحی ظهر امروز در جلسه گردهمایی سازمان های مردم نهاد استان کردستان با اشاره به عملکرد قابل قبول سازمان های مردم نهاد در سال گذشته گفت: در سال جاری این اقدامات باید گسترده تر صورت گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد: در سال 97 اداره کل ورزش و جوانان کردستان با همکاری سازمان های مردم نهاد در حوزه مشارکت های اجتماعی 18 کارگاه توانمندسازی افراد مختلف جامعه را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی با بیان اینکه در بخش طرح های مشارکت ملی 13 طرح اشتغالزایی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند، گفت: از این تعداد سه طرح تامین اعتبار شده و در حال اجرا شدن است و مابقی آنها نیز در مرحله تامین اعتبار هستند و تا پایان اردیبهشت ماه یک سوم آنها تامین اعتبار می شوند.

وی همچنین به آغاز هفته جوان از 26 فروردین لغایت یکم اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: سال گذشته 15 طرح جشنواره و برنامه مختلف در مناسبت های ملی مذهبی و 203 برنامه در هفته جوان در سطح استان برگزار شده است که امیدواریم امسال بتوان این برنامه ها از لحاظ کمی و کیفی غنی تر شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان سازمان های مردم نهاد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام