Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:54:11 GMT

۱۵ هزار خدمت پزشکی به سیل‌زدگان پلدختر ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۱۳۵

۱۵ هزار خدمت پزشکی به سیل‌زدگان پلدختر ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دکتر احمد عبدالهی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه سپاه پس از وقوع سیل در گلستان، ‬اقدام به برپایی بیمارستان های صحرایی در این شهرستان کرد و در کنار سایر مجموعه‌های دولتی و ملی مثل دانشگاه‌های علوم پزشکی و هلال احمر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داد، اظهار داشت: در لرستان هم در پلدختر یک بیمارستان صحرایی کامل و جامع مستقر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار خدمت پزشکی در این بیمارستان صحرایی ارائه شده است، تصریح کرد: تجهیزاتی از جمله اتاق عمل، آزمایشگاه، ام آر آی، سی تی اسکن و… در این بیمارستان صحرایی وجود دارد و ارائه خدمت می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ۲۰ همکار فوق تخصص در بیمارستان داریم از جراح عمومی تا اطفال، زنان و متخصص افزود: تمام خدمات سپاه هم رایگان است؛ خوشبختانه با همدلی و هماهنگی همه مجموعه‌ها اقدامات بهداشتی و درمانی به پیش می‌رود، ‬تعامل سازنده‌ای با دانشگاه علوم پزشکی لرستان برقرار شده است و دست به دست هم داده ایم تا آلام مردم را کاهش دهیم.

سردار عبدالهی با اشاره به اینکه در معمولان هم تیم جراحی سیار مستقر است، ادامه داد: راه دسترسی ۳۰ روستای معمولان برقرار شده و تیم‌های ما به این روستاها می‌روند و ‬اقدام به رسیدگی‌های بهداشتی و درمانی می‌کنند.

کد خبر 4584117

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران حوزه بهداشت و درمان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری