Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@12:40:51 GMT

اعزام بیش از 5هزار نفر به راهیان نور

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۳۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده  ناحیه  امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و عنایات معظم له به موضوع راهیان نور و اینکه جوانان خصوصا نسل هایی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند به این سرزمین ها اعزام شوند این ناحیه بیش از 5000 نفر از شهروندان اصفهانی را به سوی سرزمین های نور اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقواساز در ادامه افزود: بیش از 2000نفر از عزیزان بسیجی و اقشار در قالب 40 دستگاه اتوبوس به صورت کاروانی و بیش از 3000 نفر از شهروندان اصفهانی با خودروهای شخصی و به صورت خانوادگی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر اسکان داده شده اند.

وی تأکید کرد اکثر شرکت کنندگان در این اردوها برای بار اول از مناطق عملیاتی جنوب دیدن می کردند که با استقبال خوب جوانان مواجه گردید و تأثیر خوبی داشته است.

  فرمانده ی ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان خاطرنشان کرد مناطق عملیاتی مورد بازدید عبارت بودند  از: یادمان عملیات بیت المقدس، والفجر8،کربلای 5 و شلمچه ، مسجد جامع خرمشهر، موزه ی دفاع مقدس خرمشهر،آبادان و اروند، طلائیه ، هویزه، فتح المبین ،فکه و معراج الشهدای شهر اهواز.

وی در پایان گفت : تمامی کاروان ها روحانی و روایت گر دفاع مقدس داشته و محصولات فرهنگی دریافت کرده اند و مسابقات عکس و کتابخوانی و برنامه های فرهنگی دیگر اجرا شده است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خبرگزاری بسیج بسیج نیوز ناحیه مقاومت بسیج امام صادق اصفهان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان، گفت: در سال جدید ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر از استان به مناطق عملیاتی غرب و ۱۲ هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کامران کریمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی با فتنه‌های مختلفی روبه‌رو بوده و امروز نیز با جنگ نرم روبه‌رو هستیم که بهترین راه مقابله با آن نیز انجام کار فرهنگی مانند برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با تشریح اهمیت اردوهای راهیان نور، افزود: سال گذشته توانستیم 10 هزار و 600 نفر از جوانان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام کرده و علاوه بر این زائر سرای شهید همدانی در اردوگاه شهید مسعودیان و زائر سرای شهید باکری در خرمشهر را مهیای حضور جوانان کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان با بیان اینکه امسال نیز به مناسبت عملیات بازی‌دراز جوانان در قالب 50 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده و از مناطقی مانند مرصاد، قراویز، بازی دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه امسال شهید شاخص استان، شهید تقی بهمنی در قراویز به شهادت رسیده است در تلاشیم در این منطقه یادواره ای برای این شهید بزرگوار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم در اردوهای راهیان نور غرب کشور افراد از مراکز مهم منطقه در قالب راهیان نور پیشرفت نیز بازدید داشته باشند، مطرح کرد: امسال 13 هزار و 200 نفر از استان به مناطق عملیاتی غرب و 12 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان