Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@02:53:44 GMT

پژمان منتظری: بهترین نتیجه را مقابل الهلال می گیریم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۷۷۸

پژمان منتظری: بهترین نتیجه را مقابل الهلال می گیریم

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بدنبال کسب بهترین نتیجه برابر الهلال عربستان هستیم، گفت: برابر این تیم باید با هوش بالا عمل کنیم تا به آنچه می خواهیم، دست پیدا کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «پژمان منتظری» در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الهلال عربستان اظهار داشت: همان طور که می دانید فردا یک بازی بزرگ میان دو تیم بزرگ آسیاست که عناوین زیاد قهرمانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی است ولی ما برای فردا برنامه داریم.

وی افزود: الهلال نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته است. آنها با جذب چند بازیکن خوب که فوتبالیست های درجه اولی هستند، تیم خود را تقویت کرده اند. آنها بازیکنانی در ترکیب خود دارند که می توانند سرنوشت مسابقه را تغییر دهند.

منتظری تصریح کرد: استقلال همیشه استقلال است و فردا با آمادگی کامل روبه روی حریف خود در زمین قرار خواهیم گرفت تا بتوانیم شانس خودمان را برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش گروهی به نتیجه ای دست پیدا کنیم و در پایان مسابقه با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

استقلال ایران از ساعت 21 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف الهلال عربستان می رود.

الهلال هم اکنون با 6 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و استقلال با یک امتیاز، چهارم است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم