Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات  گفت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم خوشحالیم که شرایط خوبی داریم. برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه الوصل ۵ گل از الزورا دریافت کرده استاظهار داشت: بازی‌های تیم الوصل را دیدم تیم خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر الوصل با تیم ما متفاوت است این تیم اماراتی تیمی با کیفیتی است و در این مسابقه میزبان است و در خانه‌اش به میدان می‌رود.

منصوریان در مورد اینکه در گروه سختی قرار دارید گفت:  ۶ مسابقه سخت داریم و الوصل تیم قدرتمندی است. الزورا سرشار از انگیزه است و الوصل هم تیم قدرتمندی است و تیم عربستانی هم تیم خوبی است و گروه سختی داریم.

منصوریان در مورد مصدومان تیمش گفت: عباسی و خلعتبری مصدومان تیم ما هستند که فردا غایب هستند.

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی در ورزشگاه الوصل امارات اظهار داشت: ایرانی‌های زیادی در دبی  و سایر شهرهای امارات حضور دارند و همواره از تیم‌های ایرانی حمایت کرده‌‌اند و از ایرانی‌های حاضر در این کشور دعوت می‌کنم که فردا برای دیدن بازی ما به ورزشگاه بیایند و کنارمان باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ذوب آهن علیرضا منصوریان فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، والتر دومینگس مشهورترین نام در اروگوئه در ساعات اخیر است که با وجود حضور و بازی در فوتبال آماتور، کاندیدای بازی برای تیم ملی اروگوئه است.

بر اساس اطلاعات رسانه‌ها در آمریکای جنوبی، مارسلو بیلسا، سرمربی اروگوئه، در حال تجزیه و تحلیل و بررسی دعوت از این مهاجم آماتور است. گفته می‌شود سبک بازی او توجه بیلسا را جلب کرده و این مربی قصد دارد بازی او را در تیمش ببیند.

اروگوئه در تاریخ ۳۱ مه یک بازی دوستانه مقابل کاستاریکا برگزار خواهد کرد و بیلسا قصد دارد برای این دیدار با والتر دومینگس تماس بگیرد و او را به تیم ملی دعوت کند.

صحبت‌های زیادی در مورد احتمال بازی والتر دومینگس در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ هم مطرح سده است، اگرچه احتمال این اتفاق بسیار کم است اما بعید نیست دومینگس در بازی دوستانه و تمرینات اعتماد بیلسا را به‌دست بیاورد.

این بازیکن درباره خبر دعوتش به تیم ملی گفت:«آنها با من تماس گرفتند و من بسیار خوشحالم. انتظارش را نداشتم و غافلگیرکننده بود. حقیقت این است که من بسیار خوشحالم.»

والتر دومینگس یکی از بهترین بازیکنان رده‌های آماتور فوتبال اروگوئه است. او در ۱۹ بازی این فصل ۳۸ گل به ثمر رسانده که آمار شگفت‌انگیزی است و توجه بیلسا را هم جلب کرده است.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند