Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@12:31:59 GMT

ارسال هوایی محموله های امدادی به استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۹۴۵

ارسال هوایی محموله های امدادی به استان خوزستان

امیر سرتیپ دوم لشکری از ارسال محموله های امدادی استان فارس به استان خوزستان به صورت هوایی خبر داد.

«امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد اسماعیل لشکری»، با اشاره به معین شدن استان فارس در کمک رسانی مناطق سیل زده استان های خوزستان و لرستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برابر ابلاغیه های ستاد کل آجا به این مجموعه از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و طی هماهنگی های صورت گرفته با استاندار و رئیس هلال احمر استان فارس با موفقیت آمیز و سریع دستگاه لای روب از خوزستان به گرگان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز افزود: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان استان معین خوزستان در بحث امداد، نجات و حوادث تعیین شده و برای سرعت بخشیدن به امداد رسانی آسیب دیدگان سیل خوزستان مقدار 35 تن انواع اقلام امدادی توسط پایگاه هوایی شهید دوران شیراز بارگیری و ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه این محموله توسط 2 فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین و C-130  از شهر شیراز به مقصد خوزستان بارگیری و ارسال شد، عنوان کرد: یک هزار و 500 تخته پتو، یک هزار بسته غذایی و بهداشتی و 500 دستگاه چادر از محتویان این بار بود.

 

لشکری بیان کرد: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از ابتدای وضعیت بحران و سیل اعلام آمادگی خود را در امر امداد رسانی به آسیب دیدگان از طریق سلسله مراتب فرماندهی محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته و این آمادگی را دارد با تکیه بر دانش و تخصص خلبنان متعهد خود در هر نقطه از سرزمین پهناور ایران عزیز به صورت نقطه ای و هدفمند ارسال محموله داشته باشد.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خوزستان سیل لرستان لرستان خبرگزاری شبستان سیل خوزستان جمشید مشایخی مناطق سیل زده کمک رسانی به سیل زدگان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • بهاران پربارش فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز