Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدامات موثر کمک رسانی به سیلزدگان ایلام گفت: اقدامات سپاه پاسداران استان ایلام در سیل اخیر قابل تقدیر است و وحدت مثال زدنی سپاه و ارتش باعث شده تا همیشه نقشه های دشمنان خنثی شود. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، امیر‌کیومرث حیدری عصر امروز در بازدید از روستاهای سیل زده استان ایلام اظهارداشت: ارتش و سپاه هر دو یک لشکر الهی هستند که از یک فرماندهی واحد نیز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حیدری: امدادرسانی 30 بالگرد ارتش در لرستان/ ورود یک تیپ از نیروهای ارتش به منطقهامیر حیدری: انتقال نفربرهای ارتش به لرستان/ تا غروب هیچ در راه مانده‌ای نخواهیم داشتامیر حیدری: امدادرسانی 30 بالگرد ارتش در لرستان/ ورود یک تیپ از نیروهای ارتش به منطقه

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نه در حوادث مربوط به سیل و زلزله، بلکه در تمام موضوعات وحدت و یکپارچگی و یک لشکر الهی بودن را حفظ کردیم.

وی به وحدت ارتش و سپاه پاسداران اشاره کرد و یادآورشد: وحدت مثال زدنی سپاه و ارتش باعث شده تا همیشه نقشه های دشمنان خنثی شود.

امیر حیدری افزود: همه نیروهای مسلح در کنار هم در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند و این دشمن است که همیشه به دنبال روزنه نفاق است و همواره خوار و ذلیل شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:  اقدامات سپاه در استان ایلام برای مناطق سیل زده و سیل زدگان قابل تقدیر و تحسین است که به بهترین صورت ممکن و با بهترین توانمندی صورت گرفته  و پاسداران عزیز  در نهایت اخلاص در حال کار و تلاش هستند و ما نیز در کنار آنان هستیم.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان

امیر سرتیپ دوم خاموشی با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان