Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه سیروان از توزیع ۶۰۰۰بسته غذایی در بین روستاهای گرفتار درسیل ایلام خبرداد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ احمد اورنگ  در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: نیروهای جهادی بسیج امروز با استفاده از قایق  6000 بسته اقلام خوراکی را در بین مردم گرفتار در محاصره سیل 9 روستای بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت و 3 روستای سیروان و عرب رودبار توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان|تداوم امداد رسانی هوایی به روستاهای سیل زده دزفول+تصاویرتشریح اقدامات قرارگاه پدافند هوایی در امداد رسانی به سیل‌زدگانایلام| بالگردهای هلال احمر و ارتش در حال امداد رسانی جهادی به بخش ماژین هستند

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت:  با راه اندازی آشپزخانه طبخ غذا به ظرفیت روزانه 1000 پرس توسط گروههای جهادی بسیج و همکاری نیروهای تیپ 11 امیرالمومنین (ع) استان ایلام ؛ توزیع غذای گرم دربین سیل زدگان در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه گفت:  با توجه به اتمام ذخیره سوخت این روستاها در چند روز آینده ، بایستی در زمینه سوخت رسانی به موقع ،اقدام لازم توسط مسئولان  مربوطه صورت گیرد و سپاه برای توزیع آن و انتقال به مکان دسترسی سیل زدگان کمک و مساعدت لازم را با مسئولان تهیه کننده خواهد کرد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی