Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:41:29 GMT

خسارت 48 هزار ميليارد ريالي سيلاب به گلستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۷۱۷

خسارت 48 هزار ميليارد ريالي سيلاب به گلستان

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - سرپرست استانداري گلستان گفت: سيلاب ابتداي سال 98 در اين استان که از 28 اسفند 97 آغاز شده و تاکنون ادامه دارد دست کم 48 هزار ميليارد ريال به بخش هاي مختلف منطقه خسارت زد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ميرمحمد غراوي يکشنبه در شوراي اداري گلستان با حضور رييس قوه قضائيه افزود: خسارات وارده سيل استان به دولت اعلام و قول هاي مساعد در خصوص جبران آن هم داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: اگر تلاش‌ ارتش و سپاه نبود وضعيت آبگرفتگي در مناطق سيل‌ زده استان گلستان بيشتر از اينها بود.
وي ضمن تقدير از دستگاه هاي اجرايي و اداري، نيروهاي امدادي و نظامي در جريان سيل گلستان ادامه داد: در حال حاضر وضعيت شهرستان گميشان کنترل شده و در تلاش هستيم هر چه سريعتر شرايط بهتر شود.
سرپرست استانداري گلستان گفت: بيش از 100 نقطه از راه‌ هاي استان گلستان بريده شده تا بتوانيم با عبور آب در عرض جاده وضعيت رواناب در آق قلا و گميشان را به سمت دريا هدايت کنيم.
غراوي افزود: همچنين بيش از 17 هزار و 500 واحد مسکوني شهري و روستايي گلستان از سيل آسيب ديد که بنياد مسکن با حضور در منطقه و ارزيابي خسارات سيل زدگان؛ براي بازسازي آماده است.
3014/2729
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • آخرین وضعیت سیلاب در استان ایلام
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟