Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:22:16 GMT

۸۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و خوداشتغالی در سال 97

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۸۳۳

۸۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و خوداشتغالی در سال 97

رئیس کمیته امداد شهرستان دلفان گزارشی از پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت در سال ۹۷ را ۸۲۴ فقره تسهیلات اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حمید امیدی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان دلفان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از طریق صندوق امداد ولایت در طول سال ۱۳۹۷ بیش از ۸۲۴ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

 

وی ارزش تسهیلات را حدود ۹۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تسهیلات با کارمزد ۳ درصد و در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و کمک به زندانیان غیر عمد به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.   

 

امیدی تصریح کرد: نیمی از این مبلغ از منابع درون صندوق تأمین‌شده و نیمی دیگر نیز در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانکها پرداخت‌شده است.

 

وی گفت: سقف پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی منابع داخلی در این صندوق ۳۰ میلیون تومان، تسهیلات کارگشایی (درمان، هزینه تحصیلی، جهیزیه) تا سقف ۱۰ میلیون تومان و تسهیلات جرائم غیر عمد و دیه زندانیان بابت بدهی مالی نیز تا سقف ۱۰ میلیون تومان است.

 

رییس کمیته امداد دلفان گفت: از ۸۲۴ فقره وام ۴۳۶ مورد مربوط به وام‌های خرد و کارگشایی به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال و همچنین ۳۹۰ فقره نیز مربوط به تسهیلات اشتغال و خودکفایی بوده است که از ۳۹۰ فقره ۲۴ فقره از منابع داخلی به مبلغ ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و ۳۶۶ مورد هم از منابع بانکی به مبلغ ۸۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.   

 

وی هدف از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه ولایت را ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد.   

 

امیدی همچنین از اتصال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب خبر داد و گفت: کلیه خدمات نوین بانکداری از طریق این صندوق قابل انجام است و مشارکت خیرین و افتتاح حساب در این صندوق می‌تواند به ما در اجرای این امر خداپسندانه قرض‌الحسنه کمک کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!